Are you in?

zondag 13 oktober 2013

...of is de inmiddels Traditionele Blogswap out?
nice wrap! 
voor wie géén idee heeft waar ik het over heb, lees even HIERIk wil het met alle liefde en plezier ook dit jaar weer organiseren maar ik wil eerst weten of er nog animo voor is!  Dus ik open alvast een map in mijn inbox en voor wie er mee wil doen, mail to ME . Ik zal de mailtjes in de gaten houden en als ik zie dat er voldoende animo voor is plaats ik een nieuwe blog met GO or NO go! Deal?
Spannend, ik ben benieuwd! Dus spreek het rond en start mailing!!

To give or not to give...that's the question!
Nice wrapping
 liefs,
Lynda

ps: als je me mailt, voeg dan meteen je adres toe, wel zo handig ;) 

Leave a Comment

Marit zei

Vorig jaar kwam ik te laat in blogland, maar kan me al die mooie posts nog herinneren, mooi initiatief Lynda!

A fresh start of me zei

Count me in...ik doe mee...
Hopelijk doen er mee mee..
Lijkt me heel speciaal en heel super..
Lieve groetjes Chris

It's me zei

Ik zeg doen !!!...leuk toch....geven is altijd leuk...en krijgen ook...))...x van mij !!

Unknown zei

Ja leuk. Ik wil graag weer mee doen. En ik zal het dit jaar op tijd versturen! Eefie heeft vorig jaar lang moeten wachten, maar uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen.
Groetjes, Nancy

Blomkje en Wenje zei

Leuk! Ik wil dit jaar ook graag weer mee doen!

Groetjes, Pietrik

Life With Faye Blog zei

Dit is nieuw voor mij en ik ben wel in voor iets nieuws!! Ik mail mijn gegevens..op IG zag ik al genoeg enthousiaste reacties, volgens mij is er genoeg animo :)
xo Charly

Jolanda zei

Ja ik doe weer mee, ben dol op verrassingen en verras ook graag een ander:) Succes weer, lieve groet

Marjan zei

Jaa ik doe weer mee! Ik vind t altijd heel leuk. So, count me in!!

Marjan

Kim zei

Leuk, maar onbekend voor mij! Ik doe mee!

Jeanette zei

Ik doe ook graag weer mee. Dank voor je moeite weer!

Groet,
Jeanette

Mirjam zei

Yes, I am in....!!
Ik ga je mailen.
Vorig jaar en het jaar daarvoor ook meegedaan en ik vond het zo leuk om voor iemand die je eigenlijk niet kent een leuk cadeau uit te zoeken. En ik vond het natuurlijk ook heel leuk om een mooi cadeau te ontvangen, eerlijk is eerlijk..
Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Indruk zei

Vorig jaar was ik nog niet in blogland maar nu wel en dus doe ik gezellig mee hoor Lynda! Wat leuk dat je dit initiatief hebt gemomen. Ik mail je mijn gegevens. Pascale X

Thuis bij Tjits zei

Jaaa superleuk dat je dit weer wilt organiseren Lynda, ik doe weer graag mee en ga je mailen.

liefs Tjits

Esther zei

Hey...
Ik doe graag weer mee...
Esther

hier thuis zei

Ja, doen hoor!!
Groetjes Saskia

Suus zei

Ik zeg doen!! Ik zit nu toch al helemaal in de verrassing DIY op IG haha.

Mijn mailtje komt eraan!

Liefs Suus

Karlijn zei

O ja! Ik ga je nu een mailtje sturen :)

Willy zei

Nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk om mee te doen.
Ik zal mijn gegevens mailen.
Groetjes Willy

Huize Kip Kakel zei

Bijna gemist.. dit allerleukste blogland initiatief!
Natuurlijk erin houden..
Ik doe graag mee!
Mail je gelijk en geniet van je vakantie!
Lieve groet♥

Me And My Dog @ Home zei

Ik doe ook weer mee!! Zo'n zalig initiatief! Heerlijk dat je het weer doet..
Ik kijk er alvast weer naar uit!
Ik mail je zo..

Veel liefs en fijne herfstvakantie!

natuurlijk groen en doen zei

Natuurlijk doe ik weer mee, gezellig

groetjes Bep