huiselijk..

vrijdag 4 oktober 2013

that's my middlename! Huismus voor vrienden ;)....







Zit me ondertussen ontzettend af te vragen wat er nog overblijft voor mij om eens extra te doen voor mijn huistijgers.....ze geven elkaar al een enorme wasbeurt! Blijft er alleen nog tonijn over denk ik ;)





 Heb een heerlijke vrijdag, be happy, stay healthy and safe!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Ingrid zei

Gezellige herfstfoto's! En je huistijgers geven elkaar een prettige massage zo te zien. Dus een visje en wat aanhalen en hun dierendag is weer goed.
Een fijn weekend, groetjes Ingrid.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik hou van huiselijk, dus dat zit altijd goed. Leuke foto's van je huiselijkdieren... Zij maken er vandaag in ieder geval een leuk feestje van en met een beetje tonijn erbij kan het helemaal niet meer stuk.
Fijn weekend alvast,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Geweldig Lynnn die twee,.....fijne dag jij ook !! and healthy ??...o no !! getroffen door een vreselijke buikgriep......te erg .....wil zoveel doen....op mijn vrije dag...((

Marjonel M zei

Ik hou er ook wel van een beetje huiselijkheid,Je katten hebben het in ieder geval gezellig samen.

Groet, Marjonel

Indruk zei

Wat een schatjes en wat leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden! pascale X

lia zei

Heerlijk dat huiselijke gevoel... Helemaal niets mis mee. En die wasbeurten van die poezen zijn zo leuk hè....

Fijn huiselijk weekend
Liefs lia

Esther zei

Geweldig, niks mis met Huismussen !
Niks zo heerlijk als een huiselijk gevoel te hebben...
Fijn weekend.
grtjs
esther

Blomkje en Wenje zei

Dat ziet er gezellig uit bij je! Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

Bij Guusje Thuis zei

Ik-hartje-huiselijkheid; bijna gevalletje hoe kneuteriger hoe liever :)