Halloween...

zaterdag 26 oktober 2013

Gisteren zei ik het nog op Instagram, Halloween "doen" wij hier in Nederland eigenlijk niet. Maar....(en we pakken natuurlijk niet grootst uit) we hebben toch een hele leuke middag gehad hier in Huize H. Samen met meisje 2 besloot ik een Halloween thee/koffiemomentje te versieren.....

 

 voor een bloederige touch voegden we frambozen toe.

 de pompoentjes waren een tikje chagerijnig, maar je zou ook kunnen zeggen dat het een Fransoos is met een enorme moustache....

 meisje 2 was van de spinnewebbenafdeling

 en natuurlijk, uit loyaliteit met Zwarte Piet, hadden wij een zwart spook!

 de simpelste dingen zijn toch het leukste!

 de thee/koffie kwam voor de meiden te vervallen en werd vervangen door een smoothie van rood fruit, om toch weer een bloederig tintje eraan te geven.

 commercie of buitenlands gedoe...wat kan het schelen, we gaven er onze eigen draai aan en hadden lol!





liefs,
Lynda

 

Leave a Comment

Marit zei

Leuk! Genieten zo!

La Maison zei

En daar gaat het toch om hè. Lekker lol hebben met elkaar.

Lekker uitslapen morgen;-))

Hermine

lia zei

Leuk om zo bezig te zijn....
En lekker hè.

Fijn weekend
Liefs

Karlijn zei

Je hebt niet toevallig nog over? ;) Ze zien er goddelijk uit, wat een leuk idee.

Anoniem zei

Mag ik vragen waar je de cupcake houder zwart wit vandaan hebt die zoek ik al tijden.

A fresh start of me zei

Hmmmm jammie,die cupcakes zien er griezelig eng lekker uit..
Heerlijke verassing zo bij de thee/koffie..
Groetjes Chris

Een dotje wat zei

Ziet er super feestelijk uit allemaal! Gezellig bakken is altijd leuk, met een thema al helemaal :-) liefs Marieke

Indruk zei

Wat ziet dat er super gaaf en lekker uit! Pascale X

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik heb ook niets met Halloween, maar dit is wel heel leuk....!
Fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Esther zei

Wat ontzettend leuk! Voor dit soort gezellige middagen kun je geen feesten genoeg hebben; alles is feest. Ik hoop dat ze ook lekker waren.
Groetjes, Esther

Bij Guusje Thuis zei

En ... alles al op?

natuurlijk groen en doen zei

Dat je ervan geniet ,daar gaat het toch om. Het gezegde :"het leven is een feestje,maar je moet zelf de slingers ophangen" ,dat is zo ontzettend waar.

groetjes Bep

Unknown zei

Wat een leuke post, want jullie hebben leuke en originele lekkernijen gemaakt.
Ik vier ook geen haloween maar we waren dit weekend in Bourtange en daar was een haloween/goticfeest/weekend. Wisten we niet hoor, maar het was geweldig.
Groetjes, Ingrid.

verftechnieken zei

Leuk zo lekker rommelen. Wilde dat ik er tijd voor had, ben alleen nog maar aan 't werk haha (ook leuk trouwens, klaag niet hoor)
Greetz, Mir