Better late then never...

dinsdag 29 oktober 2013

Wedden dat jullie dachten dat ik die kaarten van Angelique Weijers zelf had gehouden? Echt niet hoor! Die twee setjes die je kon winnen gaan nu écht wel de deur uit, althans.....ik kreeg vanmorgen van Angelique de winnende namen door.


Na veel wikken en wegen, overleg met de achterban en een nachtje slapen koos Angelique voor de volgende namen (zo ging het dus écht niet, pure willekeur en vooral dolenthousiast): De kunstkaarten uit haar collectie gaan naar Judith (waarvan ik weet dat ze met heur snoet in de zon zit ergens ver weg van hier dus Angelique, we wachten even op haar adres) en naar Marleen !

Dames van harte gefeliciteerd en als jullie mij je adres willen mailen dan sluis ik die weer door naar Angelique en dan komen de kaarten zo snel mogelijk naar jullie toe! 

Zo, done....wat een windje gisteren hè? Iedereen ongedeerd?

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Alie zei

Vind dat schilderij zo prachtig, zou het altijd zelf nog eens proberen zo'n gave stier/koe, maar is er nog niet van gekomen.

Mirjam zei

Wat een prachtige prent...
Ik wens je een fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam