Blogswap 2013....action!

dinsdag 22 oktober 2013

Zo, de adressen zijn de deur uit, wat mij betreft kan iedereen aan de slag! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben(mocht dat wél zo zijn, je weet me te vinden) en dat ik geen combinaties heb gemaakt die er al eens waren maar hee....ik kan veel *kuch* maar geen voorgaande edities onthouden ;). Have mercy....:D.

De "regels" zijn zó simpel en volgen hier:

Het gaat om de aardigheid....en die aardigheidjes passen bést door een brievenbus. Maak (desnoods koop) iets attents voor diegene waarvan je het adres hebt ontvangen. De meeste van hen hebben een blog dus daar kun je inspiratie opdoen. Voor diegene die iemand hebben die géén blog hebben....ik heb geprobeerd wat steekwoorden mee te sturen zodat je een idee krijgt voor wie het is. Bovenal, it's the thought that counts! Hoe vaak maak/stuur je zomaar iets naar iemand die je niet kent? Ga je glimlachen van post van een vreemde? (spannend ;)). Ik kreeg van verschillende kanten de vraag naar een budget.....dat kan en wil ik niet vaststellen, kan niemand in de beurs kijken maar wil ook niemand tot iets verplichten. Handwerk kan low budget maar tegelijkertijd uren werk kosten. Aandacht....daar gaat het om.
Mocht er iemand besluiten e.e.a. per pakketpost te versturen, dat mag/kan, maar dat is je eigen keuze. Ik wil niet dat er ook maar íemand zich rot gaat voelen om welke reden dan ook! Zo.....dat gezegd hebbende...koffie!

Alleen nog de datum van versturen, wat zullen we zeggen....vanaf maandag 25 november mag het verstuurd worden? Liever niet eerder, het is zo leuk als alle blogposten elkaar opvolgen. Dus versturen van 25 november en dit keer mag je het meteen openmaken! (versoepeling van de regels ;)).

*mikttweezoetjesinhaarkoffie*

Swap on!

 liefs,
Lynda
 

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Oh jee en dan nu als een malle op zoek naar inspiratie.. We hebben nog een maand dus..

It's me zei

Gelijk open maken.....echt niet...kerstavondpasmaaktriahetopenhoor...waperdeswap !!...tja tradities he ??..daarhouikvan....x!

Marit zei

Leukleuk, ik ben ook voor later openmaken, het houd de spanning er in (maar kan niet beloven dat dat lukt hoor)

Home and Lifestyle zei

Ik weet niet of ik kerstavond ga redden, maar eind november maak ik mijn pakje nog echt niet open hoor (als ik hem dan al heb)! Eerst een tijd onder de boom ;-).

Bedankt voor het regelen Lynda! Lieve groet, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Shit! Heb ik de post waarin we ons op moesten geven niet gelezen...

Nou ja..volgend jaar beter...

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Bij Guusje Thuis zei

Nou lekker dan, ik heb de hele blogswap dus gewoon gemist. Uit opstandigheid geef ik Guus gewoon even de schuld hiervan :)

A fresh start of me zei

Hahahaha eerder opmaken dan kerst ??
Nou hier niet hoor...eerst Sinterklaas voor de kids..
Daarna boom met pakjes eronder..leuk die spanning hihii,dat is voor mij hetzelfde gevoel al voor een kind pakjesavond...
Super bedankt voor het regelen van deze swap..
Groetjes Chris

Evelyn zei

Me.stupid. Woman.


Te laat! Nou ja, jammer de bammer. Ik wens u allen veel plezier, ik heb vorig jaar met veel plezier mee gedaan!

Jeanette zei

Je bedoelt dat je weer een mailtje hebt gestuurd? Of ben ik nu te snel?? Ik zie namelijk nog niets in mijn postbus.

Groet,
Jeanette

Carla zei

Ok....nou ben blij dat ik niet de enige ben die de post erover gemist heeft.
Jammer...ga dus wel kijken dit jaar wat iedereen gefreubeld heeft.
Volgend jaar maar beter opletten!!

liefs Carla.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Je hebt het weer prachtig georganiseerd, dank je wel. Ik ben nu al heel benieuwd naar al die vrolijke posten eind november...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Zoooo, spannend! En die spanning laat ik lekker oplopen tot (heel lang) na 25 nov.
Bedankt voor het organiseren Lynda!
Groetjes, Ingrid.

SelineJ zei

Wat een super idee!!! Ik ben alleen een beetje te laat denk ik :(
Maar ben benieuwd naar alle foto's!!

Thuis bij Tjits zei

Superleuk dat je dit weer georganiseerd hebt Lynda, een heerlijke traditie, daar hou ik van:)
En je mailtje heb ik ontvangen hoor!

liefs, Tjits

Des guirlandes zei

Oeh, ik wordt al helemaal zenuwachtig. Niet om iets te maken en op te sturen hoor, ik ga heel goed m'n best doen. Maar om iets te krijgen, ik houd zo van cadeautjes krijgen. Bij mij gaat het ook meteen open, dat wel! kanniewachten!
Groeten,
Barry

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ohh ik zie nu gewoon dat ik deze post helemala nooit gezien heb dit jaar??
jammer vond het zo leuk !!
snik snik volgend jaar duidelijk beter opletten!!!

MAAR WAS IE VORIG JAAR OOK NIET LATER???

NOU JA IEDEREEN SUCCES EN VOLGEND JAAR DOE IK GRAAG WEER MEE!!
GR CINDY

Unknown zei

Oohh ik ben ook te laat! De volgende X doe ik heel graag mee!!
Ben ook gelijk je blog gaan volgen :)
X Laura

Unknown zei

Oohh ik ben ook te laat! De volgende X doe ik heel graag mee!!
Ben ook gelijk je blog gaan volgen :)
X Laura

Anoniem zei

Leuk idee om elkaar zo te verrassen!
Gr Lida