Terwijl...

dinsdag 15 oktober 2013

de aanmeldingen voor de Blogswap 2013 binnendruppelen(genoeg om door te laten gaan maar er kunnen er altijd meer bij *hint* ;)) verblijf ik even elders....







....daar waar we al meer dan 20 jaar komen in de herfstvakantie namelijk op Walcheren! Our home away from home! Vandaag brachten we een bezoek aan Veere, liepen we daar een mooie route over de oude stadswallen en kwamen we heel wat wollige vrienden tegen. Wij vermaken ons prima, jullie kunnen je nog even aanmelden voor de jaarlijkse Blogswap! (zie vorige blogpost).

liefs,
Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

O ik wil ook!! Al veel te lang niet geweest ;-( Veel plezier!!

elv's zei

prachtige foto's van een geweldig eiland... maar goed ik ben niet helemaal neutraal denk ik ;-)) geniet lekker met de meiden!!!

SOYZ zei

wat heerlijk, geniet lekker met elkaar !

Marjan zei

Wat heerlijk! Zo n mooi stadje, Veere.

La Maison zei

Geniet maar fijn in het mooie Zeeland.

Liefs
Hermine

Ingrid zei

Heel veel plezier in Zeelannd. Mooie foto's!
Groetjes, Ingrid.

Life With Faye Blog zei

Fijne beelden!!
Enjoy :)
xo Charly

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Fijn dat het door gaat, zo leuk...!
Ik wens jullie heel veel plezier op Walcheren, geniet ervan...
Lieve groet,
Mirjam

Indruk zei

Zo leuk Veere! Geniet ervan en laten we hopen op,nog veel meer swappers! Pascale X

lia zei

Oh zo leuk.....
Als wij naar Zeeland gaan is het altijd Zoutelande, en dan af en toe ook naar het mooie plaatsje Veere.
Super leuk....
en ik heb wat gemist lees ik....

Liefs lia en geniet nog lekker verder van je vakantie.

ria zei

Laat ik nu t geluk te hebben daar te wonen!!En ook ik geniet nog elke dag!!

Marit zei

Geniet! X

Des guirlandes zei

Hoi Lynda,
Ik wil me nog even aanmelden voor de blogswap. Graag zelfs. Lijkt me erg leuk.
En Zeeland is heerlijk, daar moet ik ook een aantal keren per jaar naartoe, als is het maar voor een dagje. Voor ons is dat te doen.
Groeten,
Barry

Bij Guusje Thuis zei

Heb je ook even bij Saartje gesnuffeld of snel voorbij gelopen :)

More Than Living zei

Fijne plaatjes, heerlijk!
Liefs Cindy