Dol op wol...

woensdag 30 oktober 2013

én alles wat maar een beetje lekker wollig aanvoelt :). Zowel om te dragen als in m'n interieur. Mijn mand met kussens puilt uit, propvol gebreide en gehaakte kussens(dat kan ik namelijk alleen rechtdoor, breien en haken) en m'n mand met sjaals idem (die zijn ook alleen rechttoe rechtaan ;)). Dit jaar kocht ik nog een lekker plaidje voor op de bank...stoere kabels in airforceblue :D.
Anyway, een tijdje terug hadden we een leuk gesprek op www.inspiratie-interieur.nl met de eigenaresse Renée. Leuk stuk geworden, enorm mooie produkten....van wol! Nou heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak met Renée gemaakt....volgende week dinsdag bij de breifabriek waar haar hele lijn gemaakt wordt! Tof toch? Het hele verhaal kun je t.z.t. lezen op www.showhome.nl. Voor nu...wollige plaatjes!


liefs,
Lynda

bronnen: Suhka, Flink Netherlands, Woolstool, Sans online, Bickley & mitchell

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Oh ik ben gek op fabrieken.. Veel foto's graag!!

Bij Guusje Thuis zei

Breifabriek; dat klinkt als stapels bolletjes wol met een club breiende dames, maar hopelijk laat jij in je blog vooral foto's van een echte fabriek zien of een stelletje schapen, ook leuk!

Mirjam zei

Heerlijk al die wollige dingen...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam