Ga eens kijken bij...

zaterdag 20 maart 2010




Ik moet je toch ook wijzen op deze "give away"! Wat een prachtige kussens! Bekijk de site en vergaap je aan al het moois!
Klik op de foto rechts op de balk en je komt rechtstreeks bij haar terecht, je krijgt er geen spijt van!
Succes!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Rumour has it zei

Ze heeft inderdaad altijd mooie links en plaatjes op haar blog. En die kussens... moet ik nog meer zeggen? :D
Ik doe mee, dank voor de tip.
Groetjes, Marjolijn

Ps. als je een link met plaatje wilt plaatsen in de kantlijn van je blog, moet je naar ´indeling´ gaan, vervolgens ´widget toevoegen´ kiezen en dan ´afbeelding´. Daar kun je dan de link bij plaatsen, waardoor je op de blog terecht komt als je het plaatje aanklikt.

Rumour has it zei

Of is het ´gadget toevoegen´? :)

Loveforpiemonte zei

Erg mooie pagina inderdaad, dank voor het delen.
Groetjes en een fijn weekend, Madelon

Kom Achterom zei

Hallo Lynda,
Zou jij bij mij op het blog willen kijken
Ik denk dat jij mijn 50e volger bent want Lynda komt verder niet zo veel voor dus denk ik het wel!!
Als je het bent wil je dan je adres aan mij mailen
mayopeco@home.nl
Groetjes en een hele fijne zondag Yolanda

Claudia Leertouwer zei

Ben helemaal weg van het kussen, waar kan ik de link naar het blog precies vinden?

Groet, Claudia