Ha lekker.....NIKSEN!!!.....

dinsdag 16 maart 2010

mocht je nou gedacht hebben , ach....ik ga eens kijken of Lynda iets nieuws gezelligs mede te delen heeft....daar kan ik kort over zijn...NEEN!!!*zucht*.....ik zit hier al de godsgansedag op mijn derierre, omsloten door kussens, geurkaarsjes aan, laptop op schoot, afstandsbediening onder handbereik.....normaal gesproken zouden we toch met zn allen wensen voor een dag als dit....maar ja....nou MOET ik zitten! Dat is toch weer een hele ándere gewaarwording(lees GATVERDEGAVTER).
Ben gisteren aan mijn schouder geopereerd, en nu moet ik een week met een mitella om, RUSTIG AAN doen...kan IEMAND mij de defenitie van "rustig aan doen"geven? Wel graag zo dat ik er TOCH nog wat mee kan?
Ik zie een kast die hier en daar nog een tipje verf nodig heeft, een kast die een flinke láág verf nodig heeft EN een nieuw plekje in de woonkamer, WANT, in een andere hoek stapelt mn "freubelspul"zich op en dat ZOU toch wel heel erg handig in die kast kunnen. Ook zie ik NOG STEEDS een mand met gestreken was op tafel staan, die heb ik zondagavond gestreken(zondagavond=strijkavond) zodat we er weer een week tegen zouden kunnen, maar ja.....hij loopt niet....zó gek.
Aan stapel werkadministratie van mijn inniggeliefde siert een andere tafelhoek. De skeelers van mijn oudste dochter liggen hier voor de bank. De rugzak van mijn jongste dochter ligt in de hal op de grond, wetende dat wij een glazen deur hebben kún je je misschien voorstellen dat dat GEEN fraai gezicht oplevert vanuit mijn stekje op de bank.
Ik ga jullie de beschrijving van mn keukenaanblik(moet toch af en toe een glaasjes water halen) besparen! Dus...zoals je merkt, NIKS gezelligs om met jullie te delen vandaag. En daarom, heb ik maar wat plaatjes van mijn huis doorelkaar gehusselt en hopelijk kom ik er dit keer mee weg *GRIJNS*.

Morgen weer een dag!!

Groetjes,
Lynda

Leave a Comment

Een sneller kloppend hart zei

Joh! Pak pen en papier...schrijf alles op wat je te binnen schiet en doe die dingen lekker over een week, gewoon even goed voor jezelf zorgen meid, anders kan je 't volgende week wellicht helemaal niet, toch?

Veel sterkte met je arm en ik hoop dat je 't een beetje red....rustig aan doen is gewoon niet leuk als je niet van het 'rustige' bent ;) Kop op!

Liefs, Veronique

Antonia zei

Ik herken het gevoel hoor Lynda. Heb hetzelfde als mijn auto een dagje naar de garage is, zelfs als ik die dag geen plannen had om weg te gaan :-) Laat je gewoon lekker verwennen! Voor je het weet sta je weer te balen achter je strijkplank. Beterschap gewenst, lieve groet Anja

Marian zei

Ach arme ziel, da's nou altijd zó dat wat niet kan of mag dat willen we!
Maar wat belangrijker is, hoe heb je de operatie doorstaan en heb je pijn (dat hoop ik niet natuurlijk) maar doe toch echt maar gewoon rustig aan en voor je t weet sta je weer met 'n kwast in je handen!
Beterschap!