Rust en het "thuisgevoel"......

donderdag 11 maart 2010

het zit 'm vaak in zoiets kleins, iets wat zo gewoon lijkt........


en nu ben ik blij met m'n nieuwe kaars. Hij is mooi van kleur en ruikt héérlijk....
geurkaarsen geven mij rust....en het thuisgevoel.

Fijne avond

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Jeanette zei

Zo is dat Lynda, geluk zit in kleine dingen:-)

Lieve groet,
Sjaan

Antonia zei

Dit is inderdaad een prachtige kleur. Ik zie het gewoon voor me hoe je zit te genieten :-)
Groetjes Anja

Marloes zei

Dus dit is DE kaars? Ik kan van veel hele kleine dingen genieten, maar van een kaars? Nee, dat is nog niet gelukt.
Ik houd wel van flakkerende lichtje en de geur van de kaars als ik 'm net heb uitgeblazen. Hmmm....eigenlijk is dat ook genieten toch...?
Fijn weekend!

Jacqueline zei

Heey,

Mooi kaarssie...

Ik ruik hem bbbijnnnaaaaaaaaaa... mjammie

Kom Achterom zei

Oh leuk jij ben net als ik nieuw in brocanteland
Werkt verslavend he
Gelukkig heb je je kaars om tot rust te komen.
Ik raak niet uitgekeken op al die sites
Kom ook een bij mij kijken.
Ik heb me bij jou als volger gemeld hoor!
groetjes en een heel fijn weekend
Yolanda

Splashes of Pink and Mint zei

Hi Lyn! Gezellig dat je nu ook een plekje in blogland hebt! Ben gelijk een volger van je geworden!
Hmmm... ruikt lekker hier! Toch heerlijk dat je van zulke kleine dingen kunt genieten!
Nou Lyn, tot de volgende keer!!!!!!!!!!!
Doei!!!!!!!!!!!!

Landligt zei

Ha die Lyn,

Heerlijk hè als je zo kunt genieten van iets kleins. Heb ik afgelopen vrijdag gehad, de hele dag in huis gebleven met de pyama aan met ons vrouwke. Die hoeft op vrijdag niet naar school. Dat zijn van die momenten, daar kan ik dan echt van genieten.
XXX Ingrid

Antonia zei

Lynda, sterkte en beterschap gewenst! Lieve groet, Anja

Anita zei

Kwam via via op je blog en vind het leuk om je te volgen dus ik sta in je rijtje!
Zag een postje terug die onwijs gave jurkjes van jdl bij je ,wat zijn ze leuk he?Zou het moeilijk vinden een kleur te kiezen.
Groetjes Anita.
ps ruik hier je kaarsje!