het hangt in de lucht???

woensdag 24 maart 2010




cadeautjes, cadeautjes, cadeautjes...........de give-away's blijven maar komen!
Hoe tof is dat toch, dat een blogster besluit om zomaar eens iets weg te geven!
Wat een heerlijk gevoel, mensen die iemand anders belangeloos blij willen maken! Dit keer is het Hennie van Room 17! Als je die winkel NIET kent.....pfffff....dan heb je onder een steen geslapen de laatste tijd want ze hééft toch mooie spullen!! En alsof dat nog niet genoeg is, Hennie(ik ken haar niet persoonlijk maar enkel via mail en als klant;)) is een alleraardigste vrouw. Service héél hoog in het vaandel en altijd een vriendelijk woord of een geintje!
Ga beslist eens kijken, maaaaaaaaaaar begin even bij haar blog! Waag een poging, je mag zelfs je voorkeur aangeven, ik raadt je aan voor die doos te kiezen *pompompom*(ik heb voor het lijstje gekozen *kuch*);).
En mocht je geen geluk hebben dit keer, koop je gewoon wat moois in haar winkeltje, iezie!!!!:D.
Klik even op de foto rechts en je rolt bij haar binnen!!!
Kijk en geniet!!!!

Groetjes en SUCCES!

Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Hoi Lynda

Wat een leuke blog heb je..............ik ga je volgen hoor.leuk leuk !! welkom in blogland...................ben er ook net hoor!!

Zou het erg leuk vinden als je mij ook gaat volgen..kom eens langs...........lieve lente groetjes van Ria

Claudia Leertouwer zei

Wat ziet het er mooi uit, ga gelijk een kijkje nemen.

Groeten,
Claudia

Marloes zei

hé Lyn, wou je niet aan het huilen maken hoor! Maar bedankt voor de lieve reactie en ik wens jou ook zo'n lijst toe!
x

FEDERICA zei

Wish you a lovely day,
Federica.

Oude lappen zei

Hoi Lynda, hoe is het eigenlijk met je schouder? Ik vind jouw blog super hoor! Ga beslist jouw raad opvolgen.
Nog een leuke dag!
groetjes
Liliane (crealili)

Unknown zei

HEyyy Lynda,
Nou lucky you, je hebt mijn giveaway gewonnen!
Dus ik mag je blij maken met een krans, je wilde de pastel? Je mag nog switchen hoor!
Mail me maar; ilona1202@hotmail.com
voor je adres en welke je wilt hebben.
Lieve groetjes Ilona

Unknown zei

Hey Linda,

Dank je voor surfen op mijn blog!

'K vind give aways ook zo leuk. Niet alleen om te krijgen maar ook om te geven. Ik ben pas in de blogging wereld sinds een paar dagen, ik heb de kans nog niet gehad om er mee te spelen.

Dat blogging wereld is zo heerlijk om mee te leven...

G.
"Decoration'TillTheEnd