HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!

maandag 8 maart 2010

druk, ik heb het druk, ik zoek stad en land af(vanachter mijn laptopje met een theetje aan mijn zijde;)) naar stalen, stalen, stalen ennnnnnnnn STALEN!!! Ik zoek behangstalen,
en dan niet alleen dat wat ik al bij de bouwmarkt heb ge...uhm....heb meegenomen "ter beoordeling":D, maar ook wat duurdere merken en alles wat een beetje recent is. Ik zoek knipstalen van gordijnen, stalen van tapijt, stukken laminaat, parket, en alle andere stalen van materialen die je zoal nodig hebt om he huis om te richten!!!! Heb zelfs zó vaak een mailtje naar een fabrikant of dealer gestuurd dat ik niet meer uit mn woorden kom(ECHT), kreeg vanmorgen een mailtje terug *kuch* van een uiterst vriendelijke meneer Simon Huppeldepup.....dat hij bést stalen wilde sturen, maar ja.....'k was mijn adres vergeten...*ZUCHT*....anyway....leest er TOEVALLIG iemand mee die me kan voorzien van de door mij gezochte stalen?(geen karrenvrachten meteen, maar alles is welkom) Ik zou er zó blij mee zijn, ik zou voor je zingen, dansen, koken, maar misschien is een leuke bedankje een betere aanbieding;)....'k wil tóch graag die stalen he *kuch*!!!Aldus.......HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!!!:D
Mèn, toch wel handig zo'n Blog, je kunt 'm vullen met gratis oproepjes;)!.
Om dan toch nog af te sluiten met wat leuks......ik zou jullie mn tas laten zien, de tas uit mn vorige blogje?
Komt ie....goed kijken.......'t is een tasje van bescheiden formaat *kuch*....
mijn oudste dochter heeft 'm hier even om, 't kind gaat er achter schuil!!!
Het bromfietsplaatje lijkt groen.....gats....is dus blauw!
Met een "echte"bodem erin!!!

Het plaatje moest blauw want mn nieuwe sjaal is dat ook he ;).

Zo genoeg gekletst, ik zoek weer verder.....naar STALEN!!!!!!!!

Toedels

Lynda

Leave a Comment

Chantal zei

Gaaf die tas zeg. Kan ik die ergens kopen? haha

Landligt zei

Hee Lyn,
Wat leuk jij ook een blog. Zeg wat ga je doen met die stalen?

Dikke kus Ingrid