voor jullie...van mij!

vrijdag 19 maart 2010




Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
WEERspiegeling zei

haha, heb je een berichtje verwijderd? Per ongeluk zeker, grappig na je itempje op 't forum. Maar daar kwam ik niet voor natuurlijk.
Bedankt voor die bloemennnnn. Prachtig die zachtrose tulpjes!
Hoe gaat 't met je? Knapt je al wat op? Kun je nu weer zelf bezig, of blijf je je arme familie 'commanderen'? anniewee, ook voor jullie allemaal een heel heerlijk weekend.
Liefs,
Anita

Kom Achterom zei

Wat een prachtige tulpen
daar wordt je vrolijk van!!
een heel fijn weekend
Yolanda

alma zei

Hoi Lynda,

Ik kwam op je blog via Anita van Weerspiegeling. Wat ziet het er leuk uit. Ik ben ook net begonnen met mijn blog. Het was idd in het begin een beetje stuntelen en beetje bij beetje komt er structuur in.

Groetjes
Almay