Activity today...

woensdag 1 augustus 2012










LOW!


 Liefs,
Lynda

ps: ik las natuurlijk wel dé bladen en liep zomaar ineens bij Corine en Tanya door het huis...Wonen Landelijke Stijl...AANRADER  

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

:-)))
En ik heb nog niks gezien.. hij ligt morgen pas in de winkel!!!
maarre.. lijkt het een leuk huis??

Poesie Oh Hi! zei

Toch wel productief geweest: prachtige foto's gemaakt! :-)

lia zei

En vandaag is het een trieste dag, het regent zelfs een beetje.
Dus zo snel naar de winkel en dan binnen met de boekjes.

Liefs Lia

Kom Achterom zei

ooh ga ook snel even kijken want dat wil ik natuurlijk niet missen!
dus even op het fietsje zo ennuh wat een heerlijke foto's
Fijne dag
Yolanda

Els zei

Ik moet hem ook nog gaan halen in de winkel, ben benieuwd. Ik weet nog wel iemand die ook een plekje op de site verdient, Lisanne(http://lisannevandeklift.blogspot.nl)
Fijne middag
Groetjes Els

Petra zei

Lekker toch.. genieten van het niets doen! Dat hebben wij gisteren gedaan, dochter en ikzelf naar een trendy beach club.

De bladen zijn hier nog niet te koop, ik kijk er naar uit.

Liefs en een fijne dag Petra

Mirjam zei

Maar wel activity met de camera dus... dat dan weer wel.
Fijne avond Lynda,
Lieve groet,
Mirjam

Dineke@esatto zei

Heerlijk toch, low activity...
Wij doen er hard aan mee hoor!
Maarre..wat een mooie foto's staan er op je blog, echt heel gaaf!
Fijn weekend,

Dineke