Daily life....

zondag 26 augustus 2012











 Het dagelijks leven lijkt momenteel een beetje op een achtbaan, zoals bij iedereen, ga je "op"en "neer". En iedereen heeft daar zo zijn/haar eigen werkzaamheden en beslommeringen bij. Die van ons hebben we gisteren even van ons afgezet bij...jawel...jullie zagen het al...de Efteling!
Echt véél te druk, ben je een hele dag op de been en ben je blij als je drie attracties hebt kunnen beleven, maar....we hebben het leuk gehad! dat telt!

En eigenlijk lopen bij mij werk en vrije tijd al een tijdje door elkaar. Vind ik niet erg hoor, het geeft energie, en ik hoop dat ik anderen weer wat geef.
Zo kreeg ik dit keer een prachtige Binnenkijker van Esmeralda! Heerlijk huis, lekker rondneuzen, en hopelijk inspireert het weer iemand. Delen is vermenigvuldigen he ;)
 

Naast mijn baan (10 uurtjes per week), tik ik vooral veel en vaak....mocht je dat nog niet opgevallen zijn, het neemt bijna "hysterische" vormen aan;).
Superleuk is natuurlijk het feit dat ik regelmatig voor www.showhome.nl mag schrijven/bloggen, en spannend is het bij www.inspiratie-interieur.nl 
Dat bestaat natuurlijk nog helemaal niet lang (25 mei) maar de bezoekersaantallen lopen lekker op, dat motiveert enorm. Op zich is het eenrichtingsverkeer he, wij plaatsen stukjes, maar reacties komen er niet zoals bij een blog, dus het blijft altijd een beetje afvragen of het leuk gevonden wordt.

Nóg spannender wordt het deze week, de laatste loodjes en puntjes(op die i) en foutjes en bugjes en stukjes en en en komen nu allemaal samen voor www.mrsdarcy.nl  
Als ik je vertel dat we het idee hadden de opening met een weekje feest te vieren(da's zo'n dag of 7) maar we nu met zo'n 18 GOODIES op tafel zitten die dus vanaf a.s. zaterdag dagelijks gewonnen kunnen worden! Hoeveel werk dat is, hoe spannend dat is maar vooral...hoe LEUK dat is!
Achter de schermen is het al enorm leuk, maken we elkaar gek en blijkt de opwinding uit elk berichtje dat we her en der achterlaten!
Dat het GROOT wordt is niet overdreven, dat het leuk wordt....vinden WIJ wel, maar belangrijk is ook dat "de rest"het leuk vindt!
Dus ik nodig jullie (nogmaals) uit
Zaterdag a.s. 1 september, 20.00 uur precies
Mocht je nou nieuwsgierig zijn en al een beetje willen spieken wat we deden en wat je kunt verwachten....klik dan HIER of HIER óf HIER
Gezellig!

Mocht je er gek van worden...(JAMMER DAN;P)...gewoon niet klikken! As simple as that!

Liefs,
Lynda
 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Ik heb je op een bepaald punt even uitgeschakeld op facebook als stervriend. Ons Zweedse internet kon de stroom berichten niet meer aan. Maar ik ben terug en als de kinderen slapen ga ik bij je bij lezen. Spannend een opening van een nieuw format. Nu maar hopen dat jullie server de duizenden bezoekers aan kan. Ik zit in ieder geval ingelogd hoor!!
Liefs Anna Marie.

Anita zei

Hahaha Lyn volgens mij ben je momenteel even helemaal hyper-de-piep ;-) Ik kan het niet allemaal volgen maar LEUK zal het beslist worden hihi
Héérlijk zo'n dagje in het sprookjes-achtige land van De Efteling. Dat is een geweldig park voor rolstoelers. Waar normaal de uitgang is, is voor ons de ingang. Géén wachttijden. We mogen toch ook wel eens geluk hebben :-)
Suc6 met alles !!! Groetjezz lfs mij

L zei

Blijft leuk de Effeling! Succes met al je bezigheden! Ziet er allemaal leuk uit!

Carla zei

Gek van jou worden....????
Dan moet je hier nooit komen hoor...mensen die hier al wat langer komen...die weten niet beter en laten zich volgens mij niet zo snel gek maken.
Nee meisje....dan moet je met wat beters komen hahaha.

Ben heel benieuwd hoor....ik heb misschien in gevuld, omdat ik nog niet helemaal weet wanneer ik mijn verjaardag vier...zaterdag..of zondag.

't wordt vast geweldig...met of zonder mij.

De Efteling...blijft leuk!!

liefs Carla.

lia zei

Ik dacht dat het eenmalig was, en tja een tuinfeest van mijn zoon gaat natuurlijk voor. Maar hé, als het vaker is ga ik het natuurlijk wel proberen om langs te komen.

Liefs...

Lisanne van de Klift zei

Mij heb je nieuwsgierig gemaakt, hoor! Ben benieuwd :-)

Liefs Lisanne

It's me zei

Ik wacht met spanning af.......wat ben je drukkkkkk!!...succes met alles ...enne je kan het hoor !!...dat weet ikke...liefs ...xxx...

Poesie Oh Hi! zei

Oohhh De Efteling! Wat leuk!

House of Seasons zei

Lieve Lynda,
Druk, wat heet.......
Volgens mij heb je het TURBOMEGADRUK!!!!
Maar ik herken het wel hoor, je krijgt er ook weer energie van, het is zo heerlijk om met allemaal leuke nieuwe dingen bezig te zijn!
En wij....wij wachten VOL SPANNING!!!!!!!! op wat komen gaat!
De foto's op FB beloven wat!!!!!
En zo'n dagje Efteling is dan weer even een heerlijk dagje down to earth!
Zag ik nou een taartje in deze post????
Was er geen ijs????? :):):):)
Sterkte he!!!!!
Liefs
Lia

Elly's kleine idylle zei

ik ben natuurlijk super benieuwd wat er komende zaterdag allemaal gaat gebeuren...maar helaas ga ik dan voor een week naar een camping op Ameland en daar is geen internet aanwezig .Anders deed ik natuurlijk elke dag mee met jullie grote tombola.... ...Jammer,jammmer,maar ik wil jullie natuurlijk wel even héél véél succes wensen !!!!
Nog een hele fijne dag en een lieve groet...ELLY.
p.s.mooie foto's van de Efteling !!!!!