Niet voor de poes...

maandag 20 augustus 2012

Nederland was voor even een tropisch paradijs! De wegen naar de stranden waren vol en de stranden zelf zo mogelijk nóg voller. de stokbroden waren niet aan te slepen bij de bakkers en de supermarkten en menig slager ligt nu nog bij te komen van het extra werk dat hij aan bbqminnend Nederland had.
De glasbakken worden deze week extra geleegd, en onze vrienden bij O.la doen een vreugdedansje of twee. Kortom...ZOMER in Nederland...iedereen blij..nah ja..

 bijna iedereen, bontdragend Nederland dacht er het zijne van..
 een kleine impressie hoe je volgens Sjors "voor pampus"ligt...
 gehecht aan zijn privacy
 talk to the paw!
 geen rust....tussen mn Thijm
 want het past niet helemaal lekker...
 dus zoekt hij zijn verkoeling elders...
 en doet dat wat een kat het beste kan doen met dit weer....ssslapen!!!
 dankzij het weer, kon ik ook Bruce op de gevoelige plaat vastleggen, Bruce is geen allemansvriendje en houdt er niet van als mensen met camera's te dichtbij komen;), maar met een temperatuur boven alle acceptabele katsgrenzen én een little black dress waar hij niet uit kon....TADAAAAAA.....Bruce...in aktie...uhmmm...zomerse aktiviteit numero uno!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Mooie plaatjes, maar een beetje sneu was het wel hè?! Onze Finn wist ook niet waar hij het zoeken moest gisteren.. en dan hadden we ook nog ruim 20 man verjaarsvisite, wat ie wel heel gezellig vond, maar van al die drukte werd ie wel heel warm en dorstig ;)

Elisabeth zei

Ohh wat een geniet post met de foto's van die lieve poeperds .Wat hebben ze het warm he die poezels met hun bontjasjes aan.Mik vind ik nu ook op de meest gekke plekken .Wat een ontzettend leuke foto's van Sjors en als bonus een van Bruce.Geniet ze van het mooie weer
Liefs Elisabeth

Petra zei

Wat een leuke foto's. Tegen de tijd dat ze aan deze warmte gewend zijn, slaat het natuurlijk weer om.

Die van mij komen op de dag ook nauwelijks buiten, hangen altijd in het raamkozijn, lekker op de wind in de schaduw :)

Carla zei

Tja....mijn katten komen niet buiten....heb er 3
1 is te blond...die verdwaald buiten.
en dan 2 langharige....daar ben ik dan weer bang dat ze mee genomen worden.
Tel daar razend verkeer bij in ons straatje...en dat maakt dat ze binnen blijven.
Ooit kocht ik een prachtige ren voor ze...daar schreeuwde ze de hele buurt in bij elkaar....ook niet leuk dus!!
Maar...mijn huis is redelijk koel....dus ze waren hun eigen luie zelf !!

Jij hebt wel mooie plaatjes geschoten van je stel hoor!!

liefs Carla.

Sjonke's Kronkels zei

Het warme weer levert wel komische plaatjes op. Al heb ik met de beestjes te doen.....wij hebben het warm, maar kunnen ons lekker luchtig kleden. Je zal maar een kat zijn met een warme vacht.......pufpuf....
Fijne avond,
Marion

Anita zei

Prachtige foto's Lynda !!!!
Die twee maltezers van onze lagen ook voor pampers.
Je zal ook maar noodgedwongen een bontjas moeten dragen.
Euh ... een beetje minder is niet verkeerd.
Ik had gisteren zowat mijn kookpunt bereikt.
De stoom kwam nog net niet uit mijn oren hihi
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Poesie Oh Hi! zei

haha arm ding! Gelukkig zijn de temperaturen de rest van de week weer acceptabel :) Wel heel mooie foto's!

Elly's kleine idylle zei

Geweldige foto's !!!
Voor de dieren is het inderdaad helemaal afzien met deze hitte....
Gelukkig is het de komende week weer war normaler voor deze lieve poezen....Nog een fijne dag...ELLY

Saskia zei

aah wat een geweldig fotoverhaaltje!!! jaja ... bontdragend belgië had het ook zwaar hoor ... gelukkig koelt het stilaan af en kunnen ook zij weer in alle rust genieten van het mooie weer :o)

Nieneke zei

Poeh...arme stakkers...hier ook 2 dames die het heel heet hadden. De hitte weerhield ze van een wandeling door de buurt, gelukkig want er wordt er eentje dement ( had ik nog nooit van gehoord) en dan weet ze de weg niet meer terug. Ze is nu al een aantal keer heel wat dagen zoek geweest en dan kwam ze onder de plekken en sterk vermagerd thuis. Zielig hè?