"waar de zomer met een rotgang wordt genoten"...

zaterdag 18 augustus 2012

ik zit niet aan de kust, verre van zelfs, maar ik geloof dat het ook géén lolletje was daar op het brandend zand aan onze Hollandse kusten! Wij zoeken de zee wel weer op als het tikkie rustiger is, dan vinden wij 'm nog steeds erg leuk ;).
Voor nu...tropische temperaturen door gansch het land! Dus wij gaan nérgens heen.....







 Een hapje en een drankje, een goed "boek"(de nieuwe Seasons is leuk, en je komt een hoop bekende tegen, zoals bijvoorbeeld Jeanette van Just Jeanette,  Ingrid van Landligt Brocante en Marion van Basic Label Sweden)
en genieten van de ondergaande zon ;)(ik doe de hele week al niet anders....minivakanties na het werk ...omdat het kan;))
 Zomer in Nederland, wij mogen niet klagen, wij genieten.....met een rotgang;)!

Liefs,
Lynda 
PS: ga nu een kat bij mn olijven wegjagen!

Leave a Comment

Elisabeth zei

En wat is het genieten met af en toe ff puffen ,maar het is Zomer YES!!MMM heerlijk een glaasje en olijfjes.De nieuwe Seasons was hier jammer genoeg nog niet .Fijn weekend en geniet ze!!
Liefs Elisabeth

Ger zei

....vorkje prikken heet dat dan geloof ik......:-)....ik heb ff de mond vol want was zo vrij om met mijn vingertjes een lekkere olijf van het tapasschaaltje te pakken, nee ,nee....ik laat mij niet zomaar wegjagen.....alhoewel ik af en toe ook 'n kat kan zijn.

De Seasons ken ik,heerlijk magazine.....kan er uren zoet mee zijn....en de bekende namen die ik hier bij jou lees..... daar ken ik er 'n paar van .....maar volgens mij willen ze mij en mijn blog niet kennen...,dus hou ik het maar bij mijn stapels bladen die ik al bijna stuk gelezen heb in de afgelopen tijd en de personen die ik daar telkens weer tegenkom tijdens het bladeren op foto's met de prachtigste tuinen,interieurs,gezellige B&B's etc.
heb ik al zo vaak langs zien komen......dat het net is alsof ik ze al heel lang ken.....denk wel eens bij mezelf.....zouden die mensen wel weten hoeveel plezier ze andere bezorgen met hun sfeervolle binnen en buiten kijkjes in huis en tuin....en last but not least....de mensen die met hart en ziel ons een kijkje laten nemen in hun ambachtelijk bedrijf waarover ze met passie vertellen....

Jou foto's zijn ook weer van een hoog gehalte aan zomerse sferen.....

en ik ga nou de thermometer weer paar graden onder de 30 aangeeft buiten eens even naar boven of er nog wat in mijn koffertje kan.....

Geniet van jullie zomerse weekeind en lieve groeten!!
Ger

Madelief zei

Hoi Lynda,

Je hebt groot gelijk om thuis te blijven. Wij zijn van plan morgen naar het strand te gaan, maar ik ben bang dat wij vroeg op pad moeten gaan. In de file staan met 35 graden is geen lolletje!

Fijne dag morgen!

Madelief x

Martine zei

Brandend zand voelt idd niet lekker. Heb het vandaag ondervonden. Maar gewoon van het strand aan de rivier. Ik heb ook geen zin in kilometers file richting strand en met mijn voeten in de nek van een andere strandgast.
Whaaaah, ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe seasons, de voorkant zag er al uitnodigend uit zag ik op facebook.
Have a nice weekend, groetjes martine

Blomkje en Wenje zei

Leuk dat ze in de Seasons staan, ik ben niet lid...heb een stuk of zes andere abonnementen ;), maar ga deze editie halen! Leuk om mede-bloggers in een magazine terug te zien. Bedankt voor de tip,

Geniet van de zon!

Groetjes, Pietrik

Corine(THUIS) zei

Mijn seasonsabo is net afgelopen, maar deze editie ga ik toch even halen denk ik :)

Thuis bij Tjits zei

Helemaal mee eens!! En tussendoor lekker op mijn gemak de buitenboel schilderen:) en na gedane arbeid is het heerlijk om in ons eigen mini zwembadje te plonsen, daarna lekker onder onze eigen douche.. En met een lekker koel drankje heerlijk wegzakken in een luie tuinstoel in de schaduw:) en nu nog steeds lekker buiten genieten van een zwoele zomeravond!

Morgen misschien de warmste dag ooit, geniet ervan:)

Liefs, Tjits

Thuis bij Tjits zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lia zei

Nee hoor, lekker thuis blijven nu met die hitte. En die seasons moet ik volg wk dus even halen begrijp ik...

until next week

Lisanne van de Klift zei

Heerlijk, he?! Die zomeravonden. Ik zit nu ook weer met mn laptopje in de tuin te genieten van het buiten zijn en een beetje af te koelen van een zinderende werkdag (basisscholen hebben helaas geen airco :-)) na zes weken vakantie. Nog even nazomeren! Zie ik helemaal terug in deze foto's!

Liefs