Happy moments...

zaterdag 4 augustus 2012

Zomer in Nederland, je bent al die regen toch zo weer vergeten met het weer van de afgelopen dagen? Hier in het (zonnige) Zuiden hebben we elke dag de zon mogen zien en voelen, en man wat is dat toch lekker he...vakantie...zon..vrijheid...gelummel.....

Vanmorgen in alle vroegte geruisloos het huis verlaten met mn Lief, op weg naar de markt voor vers fruit en misschien nog wat groente. Ochtendstond heeft goud in de mond......en de meiden sliepen nog dus de ochtend was van ons!;)




Missie geslaagd zoals je ziet!:) De glazen potjes zijn van House Doctor en kocht ik bij Stoer in Style  en volgens mij heb ik ze ook bij Ilona gezien.
Ze zijn zó leuk, voor bijvoorbeeld....yoghurt met fruit ;)....maar ook ijs en andere toetjes! Enorm leuk op de tuintafel! Maaaaaar....fruitsalade mee tijdens een picknick? 

O happy day!

Liefs,
Lynda 
 

Leave a Comment

Elisabeth zei

En wat is het dan genieten in ons eigen landje.Dus nog veel geniet dagen gewenst.
Liefs Elisabeth

Ger zei

....Eet gezond,eet een framboos!!

Kwam van buiten naar binnen en denk dat mijn ogen nog lichtelijk verblind waren door de scherpe zon...
Zie ik van die grappige potjes voorbij komen met tekst...25ml....mwah...was mijn eerste gedachte....das ook nie veel, doe mij dan maar minstens 2 van die pottekes,maar ik ben zoals wel vaker te voorbarig.....;-)en zie bij het naar voren schuiven op mijn Captain's Chair en mijn neus tegen het scherm.....dat daar 125ml staat...
.......uuuh......doe er mij toch maar twee:-)voor de nodige pietamientjes!!

Fijn,zonnig weekeind!!!

Liefs,
Ger

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Uit zulke mooie potjes blijf je eten natuurlijk. Ze staan ongetwijfeld bijzonder mooi en nodigen zeker uit tot nog meer gezonde snack...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Carla zei

Haha...die potjes zijn niet goed voor de lijn zie ik al....alhoewel...fruit natuurlijk erg gezond is....en met magere yoghurt kan het wel.
Ze zijn er leuk in ieder geval.

Hoop dat de zon hier ook nog even gaat schijnen vandaag...wil even met die kleine meid naar de dierenboerderij.

fijne zondag...liefs Carla.

lia zei

Leuk die potjes, en het is zalig weer. Zit heel even binnen, maar ben zo weer naar buiten.

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Zomerfruit, ik ben er ook gek op! Loop altijd te likkebaarden langs de fruitkramen op de markt :)

Petra zei

Mmmmm, lekker framboosjes :)