HA! Hoor.......

woensdag 22 augustus 2012

 I told you so!!! 
Een tijdje geleden heb ik hier een oproep geplaatst...of er mensen waren onder jullie die hun interieur wel met ons wilden delen op www.inspiratie-interieur.nl
Lekker binnenkijken bij deze en gene, maar ik geloof dat dat oproepj één gastvrije blogger opleverde;).
Geeft niet hoor, even goede vrienden, ik ga niemand dwingen maar vragen staat vrij. En ook al waren de meeste van jullie wat terughoudend, zo stiekempjes aan zijn er tóch wat mensen over de brug gekomen! Ga eens kijken, je zult er veel herkennen, én er komen nog meer bekende bloggers aan! Leuk om het verhaal erachter te lezen! Online magazine bladeren;)!
bovenstaande foto is van Interieur Coosje, haar interieur staat nu op onze website HIER
 I love life, and alles dat daarbij kan horen! En dus....in een vlaag van "YES WE CAN" zijn Stella Maye en ik begonnen met het opzetten van Mrs.Darcy.
Van die dingen die spontaan ontstaan, I love it...en we houden van doorpakken...dus de BIG LAUNCH zal al op 1 september a.s. zijn!
Om precies te zijn...om 20.00 uur 's avonds!
Wij zullen samen met een hele gevarieerde en toffe groep sponsors de aftrap geven voor onze Feestweek! Week? Ja week! This is how WE do it!
De hele week lang, maak je elke dag kans op mooie GOODIES!
Let's eat glitter all week!
Be there!
een hoop geregel en over en weer gemail(Stella Maye woont hemelsbreed aan de andere kant van Nederland;)), maar wat IS dat leuk! 
En wat WORDT het leuk!
Mrs.Darcy, notice her name, you WILL love her!

Ik ga nog even wat mailtjes versturen, wie weet kunnen we er wel twéé weken feest van maken!!! *KNAL*;)

Liefs
Lynda 

**PS: denk jij dat je met jouw winkel/produkt/dienst nog een leuke aanvulling van ons feest zou kunnen betekenen, let me know!
lyndahovens@home.nl
 

Leave a Comment

Blomkje en Wenje zei

De interieursite bekijk ik met veel plezier en ik kijk ook uit naar de lancering van Mrs. Darcy! Dat zal voor jullie een spannende week zijn (en heel veel voorbereiding kosten). Ik hoop dat het een succes wordt! Succes met de laatste loodjes...

Groetjes, Pietrik

Lisanne van de Klift zei

Leuk dat andere blogster ook mee willen werken!

Petra zei

Ik kijk met spanning uit naar Mrs. Darcy :)

Liefs Petra

Magui zei

Hola Lynda!!!... me escapo un segundo de mi rutina para pasar a saludarte... besotes... Magui

Poesie Oh Hi! zei

Spannend! Ik kijk ook uit naar de 'lancering' van Mrs. Darcy! :)

Stephanie Koster zei

Leuk! zie dat ik ook op je blog stond... niet eerder naar gekeken (shame on me). Ben zeer benieuwd naar Mrs. Darcy!

De Zandhut zei

Heel veel succes meiden!!
Groetjes Dominique