Dutch Delight...

dinsdag 14 augustus 2012

you know me, I'm a Dutchy!;) Waar ik ook ga(dat klinkt als een wereldreiziger en dat ben ik dus NOT)....ik hartje Nederland.
Zonnige dag? Tropische stranden, geweldig leuk, maar aan mn tafel in de achtertuin óók helemaal goed! Hier heb ik alles bij de hand en maak m'n eigen minizomervakantietje op mn vrije dag....


 kommetje door Piet Hein Eek voor Douwe Egberts :)--> DUTCH

 als een rasechte "hollandse" drink ik....onder de noemer "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" Slimpie(aanlenglimonade) en verbeeld me niks!;)
glas uit de collectie van Riviera Maison--> DUTCH

 life is what YOU make it, en vandaag make ik het simpel!
Drankje, knabbeltje(likkoekjes van de HEMA) en een goed "boek"....simpel


 koekje d'r bij?---> dutch
tafelkleed HK living--> dutch
 wees eerlijk, niet te versmaden toch? Dutch Delight;)!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Je hebt het vandaag beter voor mekaar dan ik... morgen mag ik weer ;)
Die koekjes zijn leuk met die teksten! past goed bij de RM spullen met tekst!
Geniet nog lekker verder!!
XX

Abacaxi & Hortelã zei

Vergeet nog wat: die PHE is ook super zeg!!!

Pink Princess zei

OH Likkoekjes yummmmie :) Die mis ik hier...gewone lekkere koekjes (koekjes zijn hier over het algemeen zeer zoet bbbrrr) Die mokka likkoekjes van Verkade hadden we altijd toen ik klein was, lekker likken bij een bakkie thee hihi. ZO lekker!! Groetjes van marian uit Thailand

Poesie Oh Hi! zei

Mmm likkoekjes! En je hebt gewoon helemaal gelijk! Oost, west, thuis best!

lia zei

Lekker koekje bij de thee, ben net binnen. Ook hollands.... regen!!

Liefs..)

Unknown zei

wij noemden het SLIK koekjes...kregen we altijd bij oma :-)
En een zere tong kreeg je ervan hahahaha.
(hier zonnnnnnnnnnnnnn :-) )

Ger zei

.....ahum.....over simpel gesproken,nee zelfs tuttig te noemen....kom net van buiten...waar ik mijn breiwerkje voor bestemming ver weg over de grenzen even op de tuintafel achterlaat,m'n glas thee dronk zonder likkoekje:-(....waar de theeleut tegenover mij zich tegoed deed aan 'n stuk bittere chocola met hazelnoten.....en ik even van mijn breiwerk opkeek en een opmerking maakte van.....eet het zilverpapier niet mee op....;-)
Nee hoor.....heb er geen moeite mee dat ik niets meer snoep...;-)

En dan wordt mijn aandacht hier getrokken door van die leuke kommetjes....blauw hé,met Aziatisch decor van de peacock en niet minder dan van P.H.E voor DE,moet met spoed is naar die winkel hier in de stad,punten zal ik wel genoeg hebben.....meer dan geld...kan er in zwemmen na al die jaren dat ik ze niet meer gebruik.

En toch trek ik binnenkort weer over die grens om vakantie te vieren....te genieten van de thee-cultuur daar,het platteland wat veel weg heeft van ons Friesland.....maar toch weer anders.
wij hebben er zin in!!!

Geniet jij maar heerlijk verder....
ik geniet nog even van je leuke foto's!!!

En ga dan mijn verse ansjovisjes in de oven schuiven..

Liefs van een rasechte ''Hollandse'' trut!!!

Elisabeth zei

Ohh heerlijk die koekjes.Ook hier zo'n oer Hollandse troela en heerlijk toch dat we dat zijn !!Houden zo!!
Liefs Elisabeth

The Pinkhouseladies zei

Ziet er gezellig en relaxt uit :)! Heerlijk die koekjes :)!

Elly's kleine idylle zei

Kan ik ook nog zo'n heerlijk mini vakantietje boeken ?????
Die koekjes en de beschrijving van deze "place to be" heeft mij overgehaald.
Geniet nog van het mooie weer en veel groetjes van ELLY.

It's me zei

Ik drink rose uit dat glas....tis een wijnglas Lynnn.....breek er eens uit !!.....liefs van mij...xxx...

Kom Achterom zei

ooh dit is echt een relax moment voor mij jij van de slimpy ik drink limonade o oh nee ranja nog echter van de ah zonder suiker die is ook heerlijk moet je eens proberen.
likkoekje en klaar is je geniet moment heerlijk ik heb genoten
fijne avond
Yolanda

Claudia. zei

Me too, oost west thuis op z'n best.
Groetjes Claudia.

Jolanda zei

Niks mis mee! Lieve groet

Blomkje en Wenje zei

Dat ziet er erg lekker, Nederlands en zomers uit!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik