Ik was...

maandag 6 augustus 2012

een dagje weg met m'n dochters en mn moeder(meisjesdag), zoals elke vakantie wel een keer, met de trein:). Meisje 2 legde beslag op mijn camera(de hare verloor ze in Tunesië) en dus werd alles wat los en vast zat gekiekt. Excuseer mijn volle mond....ik had niet gedacht dat die foto van die afstand toch zou lukken ;))


Rond koffietijd aangekomen, en omdat er bij "de Groot" geen plaats meer was streken we neer op een nabijgelegen terras...nog een beetje bij aan het komen van "schrik". Wat er was?
We stonden bij "de Groot"buiten, komt er een mevrouw, die mij aanspreekt: "ben jij Lynda"? Je snapt....flabbergasted....dus daar moest een kop koffie achteraan;) 

mét natuurlijk....want ja...we waren in Den Bosch. En je voelt 'm al...er volgen nu LEGIO foto's van geveltjes, deuren, tegels en  doorkijkjes.....dat je het weet;)








In Den Bosch zijnde maak je (natuurlijk) een boottochtje! Wij "deden"de historische, ik blijf het leuk vinden! En de meiden ook, al was het gegriezel niet van de lucht bij de blik op de vleermuizenhuisjes(pubers..u begrijpt...."paniek";))




ik hou d'r zo van, elke keer moet ik toegeven, waar we ook gaan, "ons"Nederland is ook zó mooi!

spiegelglad water....geen zon, maar dat mocht de pret NIET drukken..




Nog nooit in Den Bosch geweest? DOEN! EN mijn tip, blijf een beetje buiten het "echte"centrum(marktplein) daar vindt je de meest originele winkeltjes!
Eet een bol(voor de beleving;)), drink koffie in de tuin van Pilkingtons(bij mooi weer...duhh) en maak een boottochtje! (dat tochtje boek je het liefst meteen aan het begin van de dag, dan kan je nog een tijd kiezen en weet je zeker dat je nog mee kunt ..marktstraat 15a)

Ik hou van Holland!
Zo, dat mag ook eens gezegd worden ;)!

Liefs,
Lynda    

Leave a Comment

House of Seasons zei

Nou zeg, na een dagje Amsterdam, ben ik het er helemaal mee eens hoor, we wonen echt in een land met veel, vanallesennogwat, moois om te zien!
Je hebt hier alles!!!!!
Maar zo afentoe naar het "buitenland"blijft natuurlijk ook leuk!
Den Bosch is idd een van onze mooiere steden!
Liefs
Lia

Brabbels en Kiekjes zei

Heerlijke he tourist spelen in eigen land! Wat leuk idee zo'n rondvaart, ziet een stad er toch heel anders uit.
Jou meid2 heeft het dus van geen vreemde dat fotograferen...

'-)

Liefs,

Marjan zei

Ik was vandaag ook in den Bosch, maar dat is voor ons de dichtsbijzijnde "grote" stad dus daar zijn we vaak te vinden. Vandaag was ons doel de schoolcampus, ha ha. We hebben nog nooit een tochtje op de Dieze gemaakt, als ik de foto's zie moeten we dat toch eens doen!
fijne avond,
Juul

Corine(THUIS) zei

Ook ik hou van Holland, er is zoveel moois onder de Hollandse zon :)
En ja Den Bosch staat ook nog op ons lijstje!
Waar kende die mevrouw "Lynda' van???

Jolanda zei

Wat leuk om mijn stad zo te zien!!! Ik ben er opgegroeid en heb er van m'n 8e tot m'n 22e gewoond. Zo leuk om al die bekende plekjes voorbij te zien komen en een rondvaart blijft leuk! Ben je in de St Jan geweest? Blijft altijd mooi vind ik. Geniet lekker na van je bol, lieve groet

natuurlijk groen en doen zei

Het is echt zo moeder ,zo dochter.Het fotograferen zit in de genen.
Zulke dagen met 3 generaties moet je koesteren

groetjes Bep

Bij Guusje Thuis zei

Dat tochtje over de binnen Dieze staat hier ook al een tijdje op de planning, maar ja dat lijstje van ons ... diepe zucht. Enne die mevrouw, die blogt ook??

Ger zei

.....tja.....het WWW...?
...''ben jij Lynda?''....berucht of beroemd....;-)....laat ik het op het laatste houden!!!

Den Bosch is echt een leuke stad,was er al zo dikwijls en dochterlief ook, en toch waren haar verhalen afgelopen week weer net zo enthousiast als altijd.

Foto's.....geveltjes,(Franse)balkonnetje,bruggetjes,bootje varen,sjekladeBOLLEN.......kan er geen genoeg van krijgen!!!

Dat is zonder twijfel een hele leuke meisjes dag geweest!!!:-)

Liefs,Ger

It's me zei

Wat leuk Lynnn...maarre wie sprak je nou aan ???? vertellll....liefs van mij...xxx..

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Den Bosch, ja, daar ben ik wat jaren geleden ook een keer een dag geweest, en ja, diezelfde boottocht heb ik toen ook gemaakt. Was echt geweldig leuk om te doen. Alleen de Bossche Bol hebben we toen niet geproefd. Reden om nog eens een dagje terug te gaan..
Wel grappig (of niet soms) dat je zo herkend werd toch?
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Poesie Oh Hi! zei

Jeetje... Den Bosch... daar ben ik toch ook al redelijk vaak geweest maar heb eigenlijk nog nooit een boottochtje daar gemaakt. Maar als ik die foto's van jou zo zie dan denk ik dat ik vriendlief toch een keer meesleur naar deze stad om een stukje te gaan varen!

Carla zei

Den Bosch...daar ben ik nog nooit geweest...shame on me!!
Maar mooi daar...dus de moeite waard een keer te doen...volgende vakantie ofzo!!

Maar...door wie werd je nou herkent...of kende jij haar niet??
Berucht en beroemd dus whahha.

Wij waren verleden week een dagje Amsterdam..en manlief zei...je moet even foto's maken hoor (voor zijn nicht in Amerika)ik voelde me echt een toerist in eigen land.
Maar...je gaat wel anders kijken da's waar.

fijne dag...liefs Carla.

What's in a day zei

Heerlijk om zo te genieten in Den Bosch, onze dochters hebben er gestudeerd, voor ons is het zo'n beetje tweede thuis geworden...maar het blijft leuk, vooral die vaartocht over De Dieze, heb je de historische stadswandeling wel eens gedaan? o.l.v. een gids en dan met culinaire tussenstopjes..geweldig leuk...jij hebt er ook echt een feestje van gemaakt!!!!

Lieve groet,
♥Eefie

Petra zei

Mooie foto's! Gezellig zo'n dagje op stap met de meisjes, en dan Den Bosch..heel mooi!

Groet Petra

lia zei

Den Bosch is prachtig. Toen ik nog kuch..) jong was ging ik altijd winkelen in den bosch. En had er ook familie wonen. Maar nu is het al een hele tijd geleden.
En ben jij daar zo beroemd of berucht!!!

Liefs Lia

Lovely Rivièra zei

Hoi Lynda,

Door jouw post wil ik nu ook eens naar Den Bosch, be er nog nooit geweest! ben erg benieuwd naar de winkeltjes, lijkt me een leuk avontuur om daar op pad te gaan.

Liefs,
Maïsha

La Maison zei

Ook ik ben altijd graag in `s Hertogenbosch. Hebben jullie nog met ,,Den Engel,, gebeld?

Lieve groet
Hermine

Yvonne - Frl. Klein zei

Hi Lynda,
so nice to hear from you :-)))!
I hope we can travel to the netherland very soon again!
We loved it!
Hugs
Yvonne

Luiza zei

Oh, my sweetest!!!
Yes, she is my daughter =)! So wanted, so loved. We had her in may, this year, after trying to get pregnant for 11 years...
Her name is Matilda =).

Thank you for the love and warmth you make me feel.

Hugs and love/
Luiza

Catharina Maria zei

Prachtige foto's van ons heerlijke Holland .
Ook al trekken wij voor de winter naar Portugal, dit is toch mijn land .
Groetjes ♥RINI♥

Debby zei

Ik keek het rijtje foto's voordat ik ging lezen en dacht aan Den Bosch (kwam natuurlijk door Dé Bol). En dat gevoel was goed. Mijn dochter woont er dus ik kom er regelmatig maar wist niet dat er zoveel leuks te zien was. Volgende keer toch wat meer tijd er voor uit trekken en lekker gaan struinen.

Dank je wel voor de mooie foto's