goodiebag.....de inhoud

maandag 25 november 2013

Klinkt als een vervolgverhaal en ik denk dat ik dat er ook maar van ga maken want ik wil A. eigenlijk wel alle gulle gevers aan jullie voorstellen B. jullie misschien wel een paar leuke sint/kersttips aan de hand doen. Lijkt het je wat? Ik doe het toch! ;)

*in willekeurige volgorde, neem dat van me aan want allemaal vind ik ze even bijzonder!

Een tijdje geleden vertelde ik al dat ik wat gewonnen had bij de Olijverie . Ik werd de gelukkige eigenares van een heel handig blikje met Repairing cream van Planters. Het blikje sleep ik overal met me mee en is inmiddels al twee of drie keer nagevuld (navulling in tube te koop). Ik ben helemaal verslingerd aan de verzorgde rijke geur van deze creme en smeer 'm ook echt elke avond op. Je hebt er héél weinig van nodig, hij smeert superfijn uit en trekt snel in. Geen geplak en geglim, maar wel een heerlijke geur. De creme is multifunctioneel, zo beschermt hij bijvoorbeeld tegen weersinvloeden...ik zeg, kijk naar buiten en stop zo'n leuk blikje in je tas.
 Repairing Cream Natural & Young | Think Positive * NIEUW  Repairing Cream Natural & Young | Be Happy * NIEUW
Met het oog op de feestdagen leek mij dit een heel erg leuk cadeautje voor in de schoen of onder de boom. Er zijn heel veel nieuwe dessins in de collectie en ook voor jonge(re) meiden zijn ze te leuk voor in de tas.

 Repairing Cream Natural & Young | Kiss * NIEUW  Repairing Cream Natural & Young | Star * NIEUW
De Olijverie sponsorde proefzakjes van deze geweldige creme voor in onze goodiebag én proefflesjes eau de toilette van Compagnie de Provence. Wat Lilian heel slim doet ;)....ze sprayt de factuur die in je pakje meekomt in met een overheerlijk luchtje uit haar shop, zo verleidt ze je heel snel tot het aanschaffen van een nieuw product...niet erg! Het zijn allemaal kwaliteitsproducten op natuurlijk basis/op basis van olijfolie. Een verwenwinkel....echt waar!

Dankjewel Lilian!!

liefs,
Lynda

Leave a Comment

Marit zei

Ik moet zeggen, erg fijne creme was het, heb het zakje helemaal op gebruikt!