streekproduct.... &vi

woensdag 13 november 2013

Zo gaat dat toch? Van het ene kom je bij het andere? In dit geval gebeurde het tijdens een kopje koffie met mijn Lief op een vrijdagochtend in "de stad". Zo noemen we dat hier in de omgeving als we gaan winkelen in Venlo, dan gaan we even "naar de stad". Een vrije Duitse zondag voor manlief betekende een momentje voor onszelf...in de stad dus :).

In het zaakje waar wij waren lagen flyers en kaarten, er zou die avond een POP-UP event plaatsvinden! En ik wist dat niet? ;). Gelukkig voor mij lag er al wat info her en der en dan kán ik niet anders dan toehappen toch? Met kaartjes en een warme buik van de koffie naar huis, kaartjes bekeken en man......dít kaartje kreeg een plekje in mijn agenda! Andere verdwenen bij het oud papier (sorry, andere doelgroep) maar dit kaartje boeide me enorm...en wat blijkt? 
STREEKPRODUCT!

ik quote voor het gemak ;)
"&vi is een uniek concept van Ilse Veldhuis. Als product designer van beroep is haar bedrijf ontstaan uit een hobby en groeiende passie die al begon tijdens haar jeugd.
&vi tassen zijn te herkennen aan de opvallende ritsen en de eenvoudige vormen. De ontwerpen zijn geïnspireerd op de bekende shoppingbags. De perfecte tas moet zowek functioneel en comfortabel zijn, maar boven alles de ultieme accessoire.
De naam &vi is ontstaan tijdens een borrel in Amsterdam. Letterlijk staat het voor "en Veldhuis Ilse". Als je de naam uitspreekt is het de vertaling voor benijden in het Engels: "you will be envied with an &vi bag".
De producten van &vi zijn waar mogelijk fairtrade vervaardigd en altijd met respect voor mensen en natuur. Alles is met de hand gemaakt. Hierdoor verschilt ieder product van elkaar en is het uniek." 

 



Tassen, clutches, armbanden en sjaals dus! Van een dame aan de andere kant(voor mij) van de Maas!  Als je even naar de plaatjes gaat kijken....dan begrijp je dat het gaat kriebelen deze dame eens te gaan bezoeken...gewoon zomaar.....zeg maar...:P. Ik ben vooral gevallen voor de sjaal.....en jij?






(ik had meer foto's geplaatst in eerste instantie maar blogger ging daar blijkbaar niet mee akkoord, dus moest ze weghalen en nu moeten jullie zelf even gaan kijken op de website)
 


vi-bags.com

liefs,
Lynda

ps: sinttip? 
 

Leave a Comment

Marjan zei

Ha ha ik dacht bij streekproduct meteen aan kaas enzo..... Maar dit is ook erg leuk ;-)

Groetjes
Marjan

Alie zei

Zie net dat je uit Venlo komt, daar komt onze nieuwe vloer vandaan, bij de gebroeders Van Laar (bekend??). Fijn weekend!