Tomorrow....blogswap 2013

zondag 24 november 2013

Vanaf morgen(deed je het dit weekend al is het ook goed ;)) mogen alle swaps met de post mee! Veel plezier met in- en uitpakken, we zien de foto's graag op je blog!
Oh, just waiting for the mailman. 
Onnodig te melden misschien maar voor de zekerheid, openmaken mág meteen! Wil je wachten tot sint of kerst zoals voorgaande jaren, prima, maar het mág meteen!!! En dat heeft níks te maken met ons ongeduld......hoor!


fijne swapweek!

Lynda 
bron foto: styleportfolio 

Leave a Comment

It's me zei

Ik wacht nog even met opsturen hoor......word het ook niet opengemaakt....hihihi....fijne zondag !!...x !

Marit zei

Ik wacht ook nog hoor, dus sorry voor diegene die moet wachten ;-)

Unknown zei

Ik ga het wel morgen versturen hoor. Fijne week alvast. Groetjes, Nancy

It's me zei

Hhahaha..ben niet de enige met protest...hihihi....!!

Unknown zei

De kerstswap die ik verstuur gaat pas na Sinterklaas weg! Stel je voor dat ze elkaar onderweg tegenkomen!
Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

ik wacht ook nog even met opsturen!

Mirjam zei

Het pakketje ligt al klaar om verstuurd te worden hoor...
Fijne zondag verder...
Lieve groet,
Mirjam

Karlijn zei

Ik stuur het al wel op, maar als ik mijne krijg wacht ik lekker nog met openmaken (hoop ik :p)

Home and Lifestyle zei

De mijne gaat ook later weg...dus ongerust worden is voorlopig nog niet nodig voor ontvangers ;-).

Liefs, Ingrid

Jolanda zei

Ook hier nog wat werk te doen dus even geduld:)

Esther zei

Druk bezig geweest vandaag, dus het pakje ligt klaar. Nu nog een postverzendbalie vinden met openingstijden die aansluiten bij mijn werk. :-)
Groetjes, Esther

Corine(THUIS) zei

Door wat 'gedoe' is mijn swap nog niet helemaal af, dus op de post gaat ie morgen niet ;-)

lia zei

Ik stond vandaag naar een leuke kaart te kijken om erbij te doen, maar omdat het nu zo vroeg is wist ik niet wat ik zou doen. Want een kerstmarkt erbij als het nog geen Sinterklaas is geweest, dat gaat niet hè....
Dus ik denk dat ik ook wacht tot na de Sinterklaas.
Andere jaren was het ook veel later toch...

lia zei

Bedoel dus kerstkaart... Vervelende i-pad.

Indruk zei

Hier ligt het ook al klaar hoor! Ik lees nu alleen dat er mensen wachten met versturen, ik wist niet het specifiek voor de kerst was. Pascale X

Anoniem zei

Ik heb mijn pakketje ook klaar en verstuur het morgen!
Ondanks dat Sinterklaas er nog jiet is geweest.....

Anoniem zei

niet is geweest......

Marjonel M zei

Die van mij gaat morgen op de post!

Des guirlandes zei

ja, ja, ik ben bezig ;-)

A fresh start of me zei

Het is gepost ....jeeeeh...nu maar hopen dat degene het leuk vind...
Ik wacht ook met open maken als ik het lieve pakje ontvang...ik leg het onder de kerstboom...
Spannend...
x Chris

Huize Kip Kakel zei

Al op de post....
Spannend, als ik het zo lees.. moet ik misschien wel heel lang wachten :)
Ben ik niet zo goed in :)

SOYZ zei

Gelukkig ben ik niet de enige die later verstuurt...maar volgens mij kwam er vandaag al wel een pakje binnen. Ziet er zo leuk uit! Staat niks op, maar aan de manier van verpakken moet het wel een blogswapje zijn.....ooooh ik mag natuurlijk nog niet openmaken als ik zelf nog niet verzonden heb. Wel spannend! x

elv's zei

oooooh ik dacht dat ik te laat was... kon het pakje pas vandaag versturen maar gelukkig valt het reuze mee!!!! Zóóóó leuk dit :-))