Overnachten in Maastricht?

dinsdag 19 november 2013

Dan heb ik misschien wel een tip voor je! Gelegen schuin tegenover het Centraal Station in Maastricht, dus voldoende parkeergelegenheid in de buurt en het mooi centrum op gezellige loopafstand....Townhouse Designhotel.

Wij waren er zondag te gast met een groep bloggers, hebben er een lunch gebruikt en even de kamers voor je gecheckt ;).

Wat opvalt is de ongedwongen sfeer, koffie en thee of soep pak je gewoon zelf als je binnenkomt. Stapels boeken, tijdschriften en spelletjes liggen voor het grijpen maar als je even tv zou willen kijken of gewoon voor de Smeg haard zou willen zitten, dan kan dat natuurlijk ook.
De kamers zijn schoon, licht en ruim genoeg. Je kunt kiezen uit een kamer met regendouche of een kamer met bad.

Ga je er een nachtje logeren, laat je dan het verhaaltje van Janneke vertellen, dan snap je ook waarom er een (geschilderde) bh aan je deur hangt, of een verlaten paraplu tegen de muur leunt op je kamer.


onze gastvrouw vertelt het verhaal van Janneke, het meisje met het koffertje...
 








 een van de eerste dingen die je tegenkomt bij binnenkomst, de soep en voel je vrij een kopje te nemen!


 joggingroute voorhanden
en natuurlijk héél veel Maastrichts aardewerk, ook gewoon voor gebruik!

Morgen meer Maastricht en alle gulle gevers die ervoor zorgden dat we iedereen naar huis konden laten gaan met een royaal gevuld roze tasje!

Townhouse Designhotel, Sint Maartenslaan 5 Maastricht.

fijne dinsdag!

liefs,
Lynda  

Leave a Comment

Karlijn zei

Ohoo ik zie een hangmat :) Maastricht is echt een van mijn lievelingssteden. De sfeer is heerlijk vind je niet?! Mooi hotel, ik ga hem zeker onthouden.

Unknown zei

Wat een leuk hotel zeg!!

Groetjes Willeke

Nelleke zei

Komt precies op tijd. Misschien willen we rond de kerst een bezoekje aan het hotel wagen ;-)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat ziet dat er leuk uit!
Dank je wel voor de tip...
Fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Ziet er niet verkeerd uit.
Wat zullen jullie veel gekletst hebben als bloggers onder elkaar.

Jolanda zei

Leuk, ga ik onthouden...maar ben natuurlijk ook benieuwd naar de bloggersmeeting:) lieve groet

Plien zei

Erg leuk hotel, ik ben er geweest samen met vriendlief! Maar het verhaal van Janneke heb ik gemist. :-(
Goede reden om nog een x te gaan, toch? :-)

Rosanneke zei

Ziet er superleuk uit, ik ga em onthouden!