win een breisel voor in huis

vrijdag 22 november 2013

Tijdje terug zei ik het al he, zou een afspraak hebben met Renée Onderdijk van Flink Netherlands. Helaas kon die afspraak zoals dat gaat door drukte niet doorgaan maar hee.....daar hebben we toch altijd een oplossing voor? 
Die "oplossing" je nu lezen op www.showhome.nl , daar heb ik de winaktie, de kortingscode en mijn wekelijkse blog gebundeld tot één!

 Bovenstaand kussen kun je dus winnen! Heerlijk zacht en lekker kleurig voor de winter. 

Ik blijf het blogje over de goodiebag van Maastricht maar vooruit schuiven he ;)....maar ook dat komt...zo gaat dat...er komt zoveel leuks tussendoor!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een prachtig kussen. Ik heb ook even je andere stukje gelezen over Renee en ik heb ook haar pagina geliked, maar ik doe maar niet mee met de win-actie, ik heb al een flink aantal zelfgebreide kussens in huis liggen...
Fijn weekend alvast,
Lieve groet,
Mirjam