Reminder / blogswap 2013

maandag 11 november 2013

om paniekerende deelnemers te laten uitblazen....





 een reminder :).... de datum waarop je het mag gaan versturen is 25 november....ademt u maar weer uit, je hebt nog twee weken. Alle "regels" lees je nog eens terug als je op onderstaande link klikt.
http://unpetitmorceaudemoi.blogspot.nl/2013/10/blogswap-2013action.html 

Gaat lukken toch?

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Nah.. das toevallig! Heb net vanmorgen wat voorbereidingen getroffen voor het zelfmaakproces ;-)

Huize Kip Kakel zei

Dacht juist vandaag.. ik moet die datum even nachecken.. nog twee hele weken.. dus!
Ik heb het al bijna klaar, nu nog leuk inpakken :
komt goed ♥!

lia zei

OK. Staat in mijn agenda...
Nu nog wat bedenken.... Tijd dringt...

Marjan zei

Staat genoteerd. Nu nog een goed idee.......

linda zei

Ik ben al klaar!! Past alleen niet door brievenbus haha lekker handig van mij

It's me zei

Ik pak gewoon 24 november wat uit de winkel.....komt goed.....hihihi...liefs Ria...x !

Marjonel M zei

Ik ben klaar, zaterdag geslaagd!

Marit zei

Ik ben op mijn best: at the last minute! (Helaas)