het resultaat, bol in kaarsvet

zondag 9 november 2014

Zo gaat dat dan hè, je rust niet voordat het plaatje compleet is :). 
Ik schilderde het bekende Ikeatrapje zwart en voor het contrast pakte ik het olijfhouten bord erbij. Heel rustig sfeertje,  kan mijn huis best gebruiken ;). 


Mocht je je afvragen of de bol nog wel groeit, als t goed is wel. Alle voeding,zit namelijk in de bol. Je kunt de bol ook gewoon zonder aarde ergens neerleggen.  En groeit hij niet meer, ben ik ook tevree,  het gaat mij meestal om de bol. Er zijn jaren geweest dat ik het gegroeide groen bleef afknippen :). 

Fijne zondag! 

Leave a Comment

lia zei

Ik blijf nog steeds knippen. Maar als ze net uitlopen vind ik wel erg mooi.
Zo doen we allemaal wat we mooi vinden hihi...

Unknown zei

Sfeervol plaatje zo!

Mirjam zei

Ik vind het eindresultaat heel leuk... ga ik in ieder geval onthouden.
En die bol gaat het nog goed doen hoor, ik heb al drie jaar achtereen een bol zonder aarde of water in een weckpot gehad en alle drie keren kwamen ze tot bloei.. dus zeker weten komt dit goed.
Ik wens je een heerlijke zondag,
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Een mooi rustig plaatje zo. Meestal knip ik de bol af. Maar ik vind de bloem ook erg mooi. Nog een fijne zondag.
Liefs Anneke

Indruk zei

Nou je hebt resultaat van je inspanning want het resultaat is prachtig! Pascale x

Anoniem zei

Ziet er heel gaaf uit!

Clarieke zei

Wat een prachtig plaatje zo!

Suzanne zei

Echt heel erg mooi hoor.