Kerstmagazine

maandag 17 november 2014

Er is hard aan gewerkt en nu duurt het wachten best wel lang ;). Vanaf woensdag 19 november staat de eerste special van ShowHome.nl online. Maar er is mee, het magazine wordt ook in een beperkte oplage gedrúkt! Deze week worden ze afgeleverd en je snapt, de dagen worden afgestreept. :).

Ik ga er 5 weggeven, aan jullie, gewoon....omdat het kan. Dus zou je de allereerste special weleens door willen bladeren en al een beetje in de kerstsfeer komen? Laat gerust een reactie achter, vrijdag zal ik de namen bekend maken én doorsturen. Wie weet ligt 'ie al in het weekend op je mat!

Een sneakpeek...


 Op instagram konden mensen hun foto's taggen met #showhomekerst, daaruit hebben we de 8 leukste gekozen.


Hierboven een screenprint, heb vanmiddag al de onlineversie kunnen bekijken.....jullie moeten nog even wachten tot woensdag!

Heel spannend!



Leave a Comment

Karlijn zei

Zo leuk he?! Ik kan niet wachten totdat ze op de mat vallen :)

Rensina Steursma zei

Oh wat superleuk zeg!
Zag bij Arja ook al zulke prachtige sneekpeaks (onder andere de voorkant) en ben nu zo benieuwd naar het blad.
Dus lijkt me super om er eentje te winnen.
Liefs, Rensina

lia zei

Oh, lijkt me super leuk om er een door te bladeren.

Christel zei

Dat zou echt heel leuk zijn, iets helemaal nieuws om door te bladeren terwijl ik nog moet liggen..
groet, Christel

Unknown zei

Oei, ik lees dat je al n tijdje ligt Christel! Hoop dat nu toch snel weer op been gaat komen, sterkte!

anna marie zei

Graag!

Lia zei

Ik zou erg blij worden van het magazine. Ik merk dat ik met de kerstdecoratie een beetje in hetzelfde verval. Inspiratie kan ik zeker gebruiken.
Groetjes van Lia

ivoorwit.blogspot.com zei

Dat lijkt me leuk! Iets nieuws ontdekken, nieuwe ideeën opdoen, heerlijk.
Ik houd me aanbevolen om zoiets te winnen. Fijne dag, groetjes, Thea

Des guirlandes zei

Okee! Kom maar door hoor met het magazine. Ik zit er helemaal klaar voor.
Groetjes,
Barry

Miriam zei

Ziet er super gaaf uit...
En een magazine vasthouden en doorbladeren blijft toch het fijnste!
XMiriam

Hannie zei

Ik doe graag mee,leuk ideeën op doen voor kerst. Heerlijk.

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

..`k Had het gelezen op showhome.nl, echt heel gaaf, ben zo benieuwd! Ik doe graag mee met je weg-geef-actie, een magazine op de bank lezen in papierformaat vind ik top! Succes met alles!

Lieve-Groetjes,
Verie

Unknown zei

Super leuk een helemaal nieuw magazine! En nu heerlijk in kerstsfeer voor inspiratie! Daar wil ik ook wel kans op maken natuurlijk:)
heel veel succes!
Liefs Daniëlle

Carla zei

Wat gaaf!!!
Ben heel benieuwd!!
En echt blijft toch altijd leuker als on line hoor....lekker op de bank met een kopje koffie of thee.

success meis...Xxx

Sunny Dreams zei

Oh die wil ik echt heul graag!!! Omdat:
1) ik daar mooie kerst inspiratie kan opdoen...
2) die heel mooi staat in mijn nieuwe tijdschriften rek.
Duimen ♡

Anoniem zei

Ik zag deze net op Instagram en vroeg waar deze te koop was. Nou hoorde ik dus dat ik hem kan winnen! Dan doe ik graag mee ;) deze wil ik wel hihi. Zie mezelf al op bank liggend onder een deken met dit magazine in m'n hand. Sounds good to me

Anoniem zei

Heerlijk, doorblader-kerstinspiratie. Mijn mat ligt er klaar voor!!
Groetjes, Elvira

Huys 50 zei

Hee Lynda,
Lang geleden maar ik ben weer aan het lezen geslagen ;-)
Maar voor mij nog geen Kerst hoor.

Groetjes Dicky Marie