mag ik je adres....

donderdag 20 november 2014

(waarom wachten tot morgen ;))....Anna Marie Beemster, Verie-Vestywo, Rensina, Danielle van Heusden en Lia van Schaik? Dan kan ik namelijk de kerstspecial van ShowHome.nl naar je opsturen! Gefeliciteerd!




jullie mogen me mailen dan ga ik ze alvast in een envelop schuiven!

Heb je nou niet gewonnen dan kun je 'm ook online bekijken. Ik zou ook even gaan kijken bij de andere bloggers van ShowHome.nl, wie weet geven zij er ook nog een paar weg!

Ik ben stiekem best wel heul erg trots, mag wel even toch? ;)




Leave a Comment

lia zei

Ja leuk.... Ga je meteen mailen.
Verheug me om het ook in het echie te zien.

House of Seasons zei

Trots.....dat mag!
Sfeervol en boordevol inspiratie!
liefs
Lia

Rensina Steursma zei

Jeej leuk!
Ben heel benieuwd naar het blad en zal hem ook even reviewen op mn blog of in ieder geval showen :)
Ik ga je nu gauw mailen.
Liefs, Rensina

Anneke zei

Gefeliciteerd dames.

Huys 50 zei

Hoi Lynda,

Ik heb een vraagje, kun jij mijn nieuwe blog vinden/zien Huys 50
IK heb het idee dat ie niet zichtbaar is ;-(

Help

Dicky Marie

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Te gek!! Ik heb zo`n zin om de papieren-versie te lezen. Ik lig onder onze brievenbus..;)!

Lieve-Groetjes,
Verie

Huys 50 zei

Hoi Lyn,

Badankt dat je even hebt gekeken, nu nog weer volgen hé ;-)

Indruk zei

Ik heb hem online bekeken, ziet er heel leuk uit! gefeliciteerd allemaal. pascale X

Corine(THUIS) zei

Bofferds zijn het!