here comes December!

zondag 30 november 2014

Vanmorgen maakte ik voor op Instagram een collage van wat foto's die ik in de afgelopen maand maakte. Wat is een maand dan snel voorbij maar wat doe je ook veel in één maand! Vandaag de laatste dag van november, de eerste dag van de advent, we tellen af naar de kerst. Ons huis heeft een "winterupdate"gekregen en afgelopen week arriveerde de kers op de taart, het enorme grote canvas met het rendier erop! Jullie weten wel waar je daarvoor moet zijn toch? Ik blogde er HIER al eens over(ook erg leuk om dit jaar je kerstkaarten op canvas te laten drukken, het kan nog, ze hebben een superservice)


zie je 'm hangen? Hij hangt tegen mijn bakstenen muur en dat staat supertof! Ik heb 'm gewoon met een handvol buddies bevestigd zodat ik niet met gaten in m'n muur achterblijf als hij van de zomer even zomerstop heeft.



Ik tel dus ook af naar de winter (duhhh) en sommige decoratie kon ik écht niet meer in m'n kast bewaren hoor. Ze kunnen best al staan toch? Vind ik wel *kijktvoldaan*!
Ik kocht bij Intratuin nog wat extra boompjes. Ik had er vorig jaar al een paar gekocht maar ik wilde er meer, ik wilde een bos maken. Bij intratuin hebben ze ze los, 1.49 per stuk. Twee stappen verder lag een tafel vol met zakken met een "bos" erin! Ik schat een stuk een stuk of 17 in een zakje(verschillde maten) voor 6 of 7 euro. Tel even mee, ik heb dus geld gespaard want ik nam (duhhh) de grote zak!



 En deed er vervolgens dit mee:



Heb nog een paar boompjes over en die zullen na Sinterklaas ook een plekje krijgen in huis. Het hertje kocht ik ooit eens bij Xenos(volgens mij hebben ze ze elk jaar?) maar zul je ongetwijfeld overal (soortgelijk) kunnen kopen. Als kerstboomhanger maar dan knip je het lusje er gewoon af. Simpel.

Dan heb ik jullie al eens meegenomen in de (nog steeds) ongeloof'lijke "reis" die op mijn pad kwam. Weet je nog? Ik kreeg een uitnodiging om een Tedtalk te komen houden tijdens Tedxroermond. Die uitnodiging heb ik met knikkende knietjes aangenomen en ik kan je vertellen de emoties zijn inmiddels MIXED ;). Natuurlijk vind ik het "keistoer" om "even" te gaan doen maar de knietjes knikken nog steeds hoor. Misschien wel steeds meer want dé datum komt met rasse schreden dichterbij. Vrijdag 12 december om 14.22 uur is de rode stip voor mij. Inmiddels staat mijn "bio" online (aan de foutjes die ze maakten in de vertaling wordt gewerkt) en heb ik twee outfits hangen om uit te kiezen. De afspraak bij de kapper staat en mijn Tedtalk....daar is wat aan geschaafd(niet aan de inhoud, aan de lengte ;)) en kan ik nu voor de spiegel gaan oefenen.
Meet "me" en alle andere sprekers hier!
 


Nice to meet you!



Nou, dát dus! :)

Vergeten jullie niet nog een laatste blik op het Verlanglijstje te werpen? Niet alleen help ik je misschien wel aan dé tip voor dat ene laatste te kopen cadeautje maar misschien óók nog wel aan wat leuks voor jezelf! (win-win, ik hou d'r van).

Heb een fijne zondag en een geweldig begin van de laatste maand van het jaar!

yeah I know, ik praat teveel......bibbers remember? ;)


Leave a Comment

Colorful home zei

Wow, echt super dapper! Het is zo goed om dat te doen wat je eng vindt, je groeit er zo door. Maarre, het echt doen, zoiets als dit: RESPECT!

Heel veel succes én plezier!
Carolien

lia zei

Ik moet nog steeds op die site kijken, maar ben steeds afgeleid. Maar ga het nu meteen doen...
En je kunt het hoor!!

Ingrid Orens zei

Veel geluk !! Dat lukt je wel !!
En het rendier op canvas is gewoon een toppertje, net als die leuke boompjes !

A fresh start of me zei

Heel veel geluk Lyn,je kan het...
Gave foto's,ik kwijl bijna van de leuke dingen die je erop heb staan..
Hier eerst de Sint en z'n vrienden daarna winter/kerstsfeer..
Jouw foto is ook erg leuk..
Groetjes Chris

Nicetobeout zei

Wat ontzettend leuk zo je bos! Bedankt voor de tip! Zou ook erg leuk staan in ons huisje. Al ben ik nog op zoek naar een stolp.