tradities...

dinsdag 11 november 2014

 wie mij n beetje kent weet...ik hartje tradities. Ook al zijn mijn meiden te oud om kans de deuren te gaan met hun lampionnetjes,  ik blijf het een fijne avond vinden. Ik fabriekte met wat papiertjes uit Flow magazine wat lampionnetjes voor bij mijn voordeur, lichtslinger erbij en klaar! Snoep CHECK (als de puubster zich hebben ingehouden),  lampjes CHECK,  oliebollen.... 

CHECK! 

Gezellige Sint Maarten allemaal! 

Leave a Comment

Christel zei

Oliebollen.. die hebben we hier niet maar zouden de dametjes zeker willen toevoegen aan de traditie ;-)
Het ziet er gezellig uit!
groet, Christel

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Hier staat ook e.e.a. klaar hoor, en de kaarsjes branden op de tafel buiten...naast de voordeur...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs, Mirjam

La Maison zei

Oliebollen??
Hier geen Sint Maarten maar ik had voor de zekerheid toch maar wat snoep ingeslagen, je weet maar nooit hé.

Groet,Hermine

Unknown zei

Leuk de lampionnen.
Veel kinderen aan de deur gehad. Maar geen oliebollen aangeboden. Dat zit pas over anderhalve maand in mijn systeem ;-)
Groetjes, Ingrid.

Anita zei

Wahah ... oliebollen :-)
Helaas hier in het oosten merk je weinig van Sint Maarten.
Lijkt me erg gezellig! Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Oliebollen horen hier ook bij sint Maarten, niet voor de kinderen aan de deur overigens ;)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anneke zei

Och lekker oliebollen. Hier is het een gekkenhuis geweest met Sint Maarten. Ik had een plastic handschoen gevuld met popcorn gemaakt voor de kinderen. Meestal komen er zo'n 40 kinderen uit de buurt. Ik had 60 handen gemaakt. Daar moest ik toch mee uitkomen. De eerste groep waren compleet vreemde kinderen voor me. En toen eindelijk mijn buurkinderen kwamen had ik niet genoeg. Dus gauw alle snoep uit de pot gehaald maar ik vond het best een beetje verdrietig dat mijn buurtkinderen het alleen met een snoepje moesten doen. Ze zijn van mij altijd gewend dat ik het leuk verpak.
Liefs Anneke