Koperen wandlampje, zelf gemaakt

zondag 16 november 2014

Niet door mij! Ik kreeg het van de zeer attente Ger, eigenaar van Livvlifestyle.
Zoals ik begrepen heb bedacht zij het en voerde haar man het uit, teamwork toch?

Ik was al een tijdje op zoek naar wandlampjes voor naast ons bed en dan wordt er zomaar ineens zo'n supercool lampje bij je afgeleverd.......absolute fijnigheid!




Het houten hart komt van It's Loft in Arnhem en de muursticker van Shanna Murray en dat mooie merk wordt in Nederland o.a. verkocht door L'Etoile conceptstore in Schoorl(hun webwinkel opent binnenkort). Het kledingrek is van Ikea (als ik dan toch bezig ben ;)) en het tasje is van Uashmama en gemaakt van afwasbaar papier. 

Leuk hoe een ruimte langzaam maar zeker "groeit" hè, niks forceren, komt allemaal goed ;)


Leave a Comment

Judith zei

Wat attent van Ger... en jij kunt nu tot in de late uurtjes lezen, freubelen etc. onder deze DIY lamp!

Mirjam zei

Wat een prachtig lampje...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Mooie lamp. Koper komt in geloof ik, want ineens zie ik het her en der verschijnen op blogs.
Groetjes, Ingrid.

Christel zei

Wat een kadootje zo'n mooie lamp. Allemaal mooie plaatjes die je hebt geplaatst trouwens!
groet, Christel

Unknown zei

Koper was er vorig jaar al veel maar dit jaar kun je t bijna niet missen ;)

Kom Achterom zei

Leuk gedaan!!
fijne dag
Yolanda