Birambi, koop een armbandje met een boodschap

woensdag 10 december 2014

Wie? Bi-ram-bi, dat zeg ik. Laat het me uitleggen. Ik kom nogal eens wat mensen "tegen" en als ik dan zie wat ze doen denk ik meteen "oe da's leuk, dat moet ik delen"...want leuke dingen móet je delen toch? Daarom dus. Birambi.



Bij Birambi kun je de allerschattigste armbandjes kopen. Maar er is meer, de dikke plus verdienen ze wat mij betreft voor de originele manier waarop ze van het bestellen van het product al een hele belevenis maken voor de koper. Dan zijn hun prijzen ook nog érg vriendelijk en kun je er zeker van zijn dat ontvanger het superleuk gaat vinden. Wat is namelijk het geval?

Bij Birambi bestel je niet zomaar wat armcandy, je kiest een leuk kaartje uit, kiest dan een armbandje uit, schrijft een persoonlijke boodschap en je kiest een kleur voor de envelop. Je kunt in NL het pakje op elke gewenste dag laten bezorgen. Speciaal voor de komende feestdagen hebben ze hele mooie, stijlvolle en hippe verpakkingen gemaakt. Te leuk! De prijzen variëren van 4 euro tot 6,50 euro! Come on, ook als je besloten hebt dit jaar "niks te doen" , dit is toch een geweldig leuk aardigheidje? Je kunt ze natuurlijk gewoon bij je thuis laten bezorgen en dan dat mooie pakje bij de dames op de borden leggen maar de charme zit 'm ook wel in het ontvangen van post. Als je dit jaar bepaalde mensen niet zult gaan zien met kerst, stuur je dit op!




 Birambi dus, wie en hoe? Dat vroeg ik me dus ook af:


Nikki heeft Birambi opgericht samen met een vriendinnetje. Ze wonen in Utrecht en Amsterdam. Ze zijn beide 23 en studeren allebei dit jaar af, ze zijn momenteel dus nog student. Het idee is ontstaan afgelopen zomer op een zonnige middag in  het park. Ze gingen toen armbandjes maken en zeiden voor de grap "we kunnen dit ook wel gaan verkopen". Zo zijn ze hier uiteindelijk over na gaan denken en zijn ze een meer serieus concept gaan bedenken. Door een armbandje te koppelen aan een kaartje wordt het persoonlijk en origineel. Ze proberen het leuk te verpakken en versturen alles via de post, voor een extra surprise effect. Door de prijzen laag te houden willen ze met dit concept uitstralen dat je niet veel geld kwijt hoeft te zijn voor een persoonlijk en originele verrassing.






Dat zeg ik, te leuk toch? Voor een paar cent een superorigineel en persoonlijk cadeautje waar je zelf de deur niet voor uit hoeft! Er zijn natuurlijk meer armbandjes en kaartjes waar je uit kunt kiezen maar daarvoor verwijs ik je graag naar www.birambi.com. Goed bezig meiden!







Leave a Comment

Ingrid Orens zei

Hé dít is leuk - en mooi ! Ik ga eens vlug op hun website piepen om te zien of ze ook in België leveren !!

Rensina Steursma zei

He wat een superleuk idee!
De armbandjes zijn ook nog eens heel mooi.
Neem gauw eens een kijkje.
Liefs, Rensina

Lauriëtte zei

Wat een prachtig minimalistisch armbandje! Ga zeker een kijkje nemen in de webshop!