me time!!!

zaterdag 27 december 2014

Het.sneeuwt! Dat je 't weet.....
Happydancing!

Ik hartje sneeuw dus mij hoor je niet,  me time!

Fijn weekend! 


Leave a Comment

Mirjam zei

Geniet ervan Lynda,
Fijn weekend,
Liefs, Mirjam

lia zei

Yep, hier ook....
Leuk, mooi, maar...

G-STYLE zei


Ooo hier niet , als het bij zo,n klein laage blijft wil ik het ook wel, geen dik pak .

Geniet ervan ! Hartelijke groet Gea

Tineke zei

Nou hier niet hoor, het regent hier

Ingrid Orens zei

Als je wat sneeuw kan missen, stuur maar door naar hier... Hier regent het, zoals bij Tineke...
Geniet ervan !!

Unknown zei

Als je van sneeuw houd is dit jouw dag wel.
Ik was al blij dat het hier alleen regende tot een paar uur geleden .....
Geniet er van .
Groetjes
Christel

Corine(THUIS) zei

Hier ligt niks, dus wees maar blij dat je daar woont ;-)