Hoera het is vandaag!

dinsdag 9 december 2014

Vandaag maak ik de namen van de winnaars van de "verlanglijstjesaktie" bekend. Natuurlijk is het altijd leuk om wat leuke dingen onder de aandacht te brengen en in deze tijd van het jaar al helemaal.  Zoals gezegd, overweeg beslist om te kopen bij de kleine(re) shops. Originaliteit en gedrevenheid maken hen bijzonder. Daarom dus!

Sommige van de shops op het verlanglijstje geven wat weg en vandaag dus de namen van de winnaars.  Vandaag omdat het vandaag mijn 45e verjaardag is, vond ik wel leuk om te combineren!  :)




Van harte gefeliciteerd :
Erika --> nagellak namens MOOI
Marinka--> houten ketting namens Lotte vd Wiel
Esther --> waxinelichthouder namens L'eeffstijl
Corine --> linnen servetten namens Zinnen op Linnen
Annemarie --> kaasmaakset namens  FrouFrou diy
Iris_vl --> kalender namens geWOONsfeer

Willen jullie je adres naar mij sturen zodat ik het weer door kan sturen naar de gulle gevers?

Voor iedereen die níet won, je hebt nu wat leuke adressen om zelf eens te gaan neuzen(als je dat niet al deed).

Ik ga taart eten!




Leave a Comment

Ingrid Orens zei

Gelukkige verjaardag ! Laat de taart smaken :-) !

Corine(THUIS) zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag.. Die van mij kan niet meer stuk :-)

Rensina Steursma zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Een hele fijne dag vandaag
Liefs, Rensina

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd Lynda!! Geniet maar lekker van heel veel taart, vandaag mag het:))

liefs, Tjits

Mirjam zei

Lynda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en alle winnaars ook gefeliciteerd...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

rinkster zei

Jeaaaah! Wat GAAF! en gefeliciteerd natuurlijk :)

Unknown zei

Van harte proficiat en een fijne avond nog. Groetjes, Ingrid.

Esther zei

Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! Een mooie leeftijd.
En ik ook gefeliciteerd? Ben ik echt de Esther die het waxinelichthoudertje heeft gewonnen? Super.

Unknown zei

Yep, it's you! :)

Erika zei

Nog van harte Lynda!!
Ik stuur je een mailtje met mijn gegevens, ben erg blij met de nagellak!!!

Hartelijke groet,
Erika