D-Day....Tedxroermond

zondag 14 december 2014

Weet je nog? Ik kreeg een uitnodiging ergens in oktober...en toen was het zomaar ineens 12 december....D-Day.....TedxRoermond en ik was één van de sprekers.

Voor iemand die liefst achter de schermen acteert was dit wel een hele grote stap buiten mijn comfortzone! Maar, soms moet je jezelf verbazen en eens "gek"doen.....dat deed ik....niet gek overigens (al klonk mn stemmetje wel heel raar ;)) en ach....eerlijk...verbazend was het ook niet helemaal omdat ik wel WIST dat ik het kon maar het was meer mijn gevecht met mezelf...het ongemak om zo pontificaal in het spotlight te stappen. En bleef het nou bij dat ene lichtje, maar er was een livestream zodat de hele wereld mee kon kijken en they did!

Ook kwam er een verzoek voor een interview met foto voor in de krant......en dat hebben ze meteen maar pagina groot gedrukt! djeez.........what can I say? Ik weet wel wat: AAAAAAHHHHHHHH :)......

Lang verhaal....fotoverslag....ik stond dus op het podium afgelopen vrijdag en voor al mijn collega sprekers verwijs ik je graag naar de website www.tedxroermond.nl en al vond ik ze allemaal oersterk.....alleen Mick maakte me aan het huilen ;)....Mick is 15 en veegde ons volwassenen de mantel uit.....daar gaan we nog veel van horen, mark my words....en ik heb 'm gezoend ;) (was ie beslist niet blij mee maar hee, had ie maar niet onze harten moeten stelen toch? :D).




Nou, dat dus! *grijnst*, best wel een beetje trots......





Leave a Comment

Indruk zei

Wat ontzettend leuk dat je zo in de spotlight bent gezet en wat een overwinning voor jezelf dat je dat gedaan hebt! Mooie foto ook van je in de krant. Liefs Pascale

Judith zei

You go girl! Daar mag je rete trots op zijn!!!

Unknown zei

Heel knap Lynda om voor een zaal mensen te spreken. Ook een goed krantenartikel. Iets om trots op te zijn!
Ik heb twee armbandjes bij Birambi besteld met mooie enveloppen voor onder de kerstboom. Ben in afwachting. Bedankt voor de tip. Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

Knap hoor! Hier mag je zeker trots op zijn!
Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Home and Lifestyle zei

Petje af...dat heb je toch maar mooi gedaan!!

Liefs, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Gaaf om zo uit je comfortzone te mogen!

House of Seasons zei

Dat heb je toch maar eventjes gedaan lieve Lynda! RESPECT!!!!!
Liefs
Lia

lia zei

Je bent een toppertje!!

Esther zei

Super. Dat neemt niemand je meer af. En volledig verdiend.

Anneke zei

Groot respect hoor.
Liefs Anneke

thuisopnummer14 zei

Je bent een stoer wijf Lynda. Super zoals je daar op het podium staat en je woordje doet èn nog in het engels ook! Petje af hoor!

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Geweldig, Linda! Super, je angsten moet je soms echt overwinnen en als je dit dan allemaal terug leest, is dat zeker de moeite waard! Dikke complimenten!

Lieve-Groetjes,
Verie

La Maison zei

Nou wat goed van je Linda, echt geweldig.
Je bent zo'n positieve en originele vrouw, dat is niet onopgemerkt gebleven.
Applaus van mij.
Hermine