Goede voornemens...

zondag 28 december 2014

You Can Keep Your New Year's Resolutions
Ik heb ze niet, jij?  Ik heb ze wel maar ik heb ze het hele jaar door en niet alleen de laatste twee weken van het jaar. Natuurlijk zijn er hier en daar verbeterpuntjes en is er altijd ruimte voor groei maar zoals gezegd, dat pak ik net zo makkelijk op een doordeweekse dinsdag ergens in februari aan als ik eraan toe ben. Geen waslijst met "nieuwe" dingen voor 2015 dus. Alsof het " oude" zo slecht was. Hier niet in elk geval. 

Nieuw jaar, nieuwe kansen, ik vind het zo "zwaar" klinken altijd, kansen zijn er elke dag toch? Anyway, mocht je wél in de startblokken staan om "het allemaal anders" te gaan doen....leen gerust bovenstaande motivational penguin :), hij heeft natuurlijk wel gelijk maar geloof daar ook nog in op 17 april, of 13 juli, 9 augustus of 28 oktober.....grote kans dat je dan volgend jaar rond het einde van het jaar ook niet de druk voelt om goede voornemens te maken ;).

Leef, daag jezelf uit, kietel de wereld en laat de wereld jou kietelen ;)....elke dag!



Leave a Comment

La Maison zei

Helemaal gelijk Lyn, leef en geniet zo veel je kunt.

xxHermine

lia zei

Oh nee, hier geen voornemens.
En iedere dag eruit halen wat je kunt.

Judith zei

Goede voornemens genoeg, maar niet specifiek voor het nieuwe jaar... goede voornemens zijn al moeilijk genoeg, ook zonder die deadline 'vanaf 1 januari' haha

Picnic Locations in Gurgaon zei

Hey keep posting such good and meaningful articles.

A fresh start of me zei

Goede voornemens heb ik ook het hele jaar door,niet alleen per 1 januari maar je positive penguin daar ga ik wel mee werken het aankomende jaar..
Je weet wel waarom toch ??
Ga in 2015 vooral door met je mooie posten en leuke dingen doen...
Dikke knuf Chris xx

Mirjam zei

Ons enige goede voornemen, naast proberen gezond en gelukkig te blijven, is om onze uitjes per maand weer op te pikken. Alweer is daar de klad in gekomen terwijl er nog zoveel moois, ook in onze omgeving, te zien is...
Vanaf januari gaan we dus weer elke maand naar een museum of tentoonstelling, of kasteel of ruïne, dat mag ook...haha... heb er nu al zin in...
Fijne jaarwisseling, en de allerbeste wensen voor 2015,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik volgde je reeds op Instagram maar nu dus ook via Bloglovin' groetjes, Sarah

http://tastinglifestyle.blogspot.be