kerstwens...

woensdag 24 december 2014

Na een kleine week in bed(zingend d'eng'len koren klinken hier als een kudde hysterische zeehonden) wordt het nu dan toch echt tijd voor wat kersterige acties. Bakken, koken, ruimen, maar natuurlijk niet voordat ik jullie een gezellige kerst heb gewenst!



Veel gezelligheid de komende dagen! Een kransje hier een codeïnetabletje daar,  maak je om ons geen zorgen ;).






Leave a Comment

Mirjam zei

Gelukkig ben je weer aan het opknappen... Ik wens je heerlijke dagen met je gezin, en alvast een fantastisch, sprankelend en creatief 2015.
Liefs,
Mirjam

A fresh start of me zei

Gelukkig ben je weer aan het opknappen Lyn..
Laat het zingen maar over aan anderen hihihi..
Ik wens jou en je gezin natuurlijk ook hele fijne dagen..
Liefs Chris

thuisopnummer14 zei

Fijne dagen Lynda, fijn dat je weer wat opgeknapt bent. X

lia zei

Fijn dat je nog voor de kerst opgeknapt bent,
Geniet lekker van de kerstdagen en heb je het gehoord....
Na de Kerst kans op sneeuw......

Liefs lia

Indruk zei

Balen dat je ziek was maar fijn dat het alweer beter gaat. Rustig aan en gezellige dagen met je gezin! Pascale X

Anita zei

Hi Lynda, wens je een hele gezellige kerst.
Enne hield jij niet heel erg van sneeuw ;-)
Dat wordt genieten! Groetjezz lfs mij

Home and Lifestyle zei

Merry Christmas.....!!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Fijne dagen...liefs van ons...x!

Fuchsiaantje zei

Hallo Linda, ik wens je hele fijne en gezellige dagen toe. groetjes van mij, Riet.

Gwennie zei

Fijne dagen! Xx

Ingrid Orens zei

Fijne Kerstdagen !!
Liefsn Ingrid