Counting...

dinsdag 9 oktober 2012

Vandaag tel ik m'n zegeningen, vandaag zijn mijn Lief en ik 20 jaar getrouwd!

Natuurlijk zou je elke dag je zegeningen moeten tellen maar jij en ik weten dat dát er niet altijd van komt ;).

Samen geloven in het leven...geloven in het leven samen!

Liefs,
Lynda 
 

Leave a Comment

Agnes zei

Well done! Gefeliciteerd met jullie 20e huwelijksdag. Op naar de 40 zou ik zeggen. Mooi streven toch? Mooie dag gewenst!
Lieve groet,
Agnes

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd,maak er een mooie dag van
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

Gefeliciteer lynda !! 20 jaar,op naar de volgende 20.
Maak er een leuke dag van saampies.

Groetjes
Dicky Marie

Unknown zei

Gefeliciteerd Lyn!!
Maak er een mooie dag van,en nog 20 erbij he :-)

Judith zei

Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik uitspreek hoe blij ik met mijn lief ben, dus die zegening tel ik wel (bijna) dagelijks... Hoe duf dit ook klinkt haha! Maar om me heen zie ik genoeg voorbeelden hoe het ook anders kan...

Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!!!

Groetjes X

Sabine zei

Gefeliciteerd. Het kan niet anders dat het ondanks dat je ze niet altijd telt, het met de liefde tussen jullie wel snor zit. Op naar je volgende jubileum.Liefs Sabine

L zei

Van harte gefeliciteerd! Fijne dag verder en nog vele goede jaren samen!

Ger zei

♥♥♥ Hartelijk Gefeliciteerd ♥♥♥

Met jullie Porseleinen Huwelijk!!!

Ben er zuinig op....
ook al is er een gezegde dat scherven geluk brengen..

Ach je kan het wel elke dag van de daken schreeuwen hoe gelukkig je bent met je lief,met elkaar,maar ik zeg altijd.....één blik in elkaars ogen één gebaar.....zegt meer dan duizend woorden.

Fijne dag samen!!!
Liefs,Ger

Poesie Oh Hi! zei

Gefeliciteerd! Geniet van elkaar en maak er een mooie dag van!

Alie zei

Nou, dat is in deze tijd zeker een felicitatie waard! Van harte. Wij zijn in mei 20 jaar getrouwd. Groetjes Alie

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd, op naar de 25!!

Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Gefeliciteerd!!

Enne...het hoeft ook niet elke dag hoor....als je zo nu en dan maar niet vergeet waar het allemaal om gaat :-)) !!
Fijne dag...liefs Carla.

lia zei

Van Harte Gefeliciteerd saampjes..)
Gezellige avond.

Liefs Lia

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd en op naar de 25 jaar samen.
Maak er een mooie dag van.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Proficiat voor jou en je lief, heerlijk om te lezen dat jullie het zo goed hebben,

Ik wens jullie samen oud worden toe!

Geniet er van meis, maak er een mooie dag van.

Liefs
Tanja

It's me zei

Echt een droompaar......liefs enne gefeliciteerd....xxx..

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Van harte gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk. Ik hoop voor jullie dat er nog minimaal 50 jaren bijkomen...
Ik wilde zeggen; maak er een heel mooie dag van, maar dat is overbodig. Ik weet zeker dat jullie dat zullen doen...
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Daar mag je oprecht trots op zijn toch? Gefeliciteerd en op naar nog tig jaar erbij!

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor.

Geniet van deze dag en aankomende nacht.

Groetjes Pieternel

verftechnieken zei

Liefs voor jou en je lief! xxx Mir

Corine(THUIS) zei

Van harte samen! Gelukkig.. te weten hoe het voelt om 'samen' te leven..

vosgesparis zei

Gefeliciteerd.. hoop dat jullie er een feestje van hebben gemaakt.