Gezellig!!

zondag 28 oktober 2012

Nu al!!!
De klok ging een uurtje terug en we kruipen gewoon wat eerder op onze bank vanavond! Heeeerlijk, mij hoor je niet hoor, ik ben te druk met genieten! 
Wat óók gezellig wordt is de "groepsknuffel"( ja hoor, zo mogen we 'm best weer noemen ;)) want inmiddels heb ik al 31 aanmeldingen ontvangen!!
Niet allemáál bloggers maar wij maken geen verschil toch? Die foto's komen er toch wel, hoe en waar dan ook!
Je kunt je nog aanmelden(waarvoor? lees dan even de twee posten hiervoor) tot en met 1 november a.s.

Meer gezelligheid HIER 
Binnenkijkers van zowel Angelique(je kent haar wel...ga maar kijken) als Geke (ook géén onbekende), zeker tijdens lange avonden te leuk om te doen...gluren bij de buren!

Vuurtje stoken, drankje erbij, lekker kaasje, knabbels...about kaas...
een kaas die licht geeft!! HIER
Voor wie er nog eentje zoekt voor zijn/haar (boeren)keuken!

Wat kan ik nog zeggen? Gezellige week allemaal???
Doe ik dat...

GEZELLIGE WEEK ALLEMAAL!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Jeanette zei

Jij ook een gezellige week, nu alvast bedankt voor je moeite. Ook ik zit nu gezellig in mijn nieuwe leeshoek terwijl het buiten al donker is.

Groet,
Jeanette

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Lynda,

Ja heerlijke luie zondag, langzaam beginnend met een extra uurtje.

Fijne week, Pauline

Marjan zei

Ja lekker is dat zo maar een uurtje extra.... Leuk dat de aanmeldingen voor de groepsknuffel al weer binnenkomen!
Fijne avond nog.
Marjan

Alie zei

Heerlijke foto's! Groetjes Alie

biankie zei

jeetje wat een leuke blog heb jij, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen. Op my lovely pink home.

groetjes

Bianca

The Pinkhouseladies zei

Heerlijk he zo lekker op de bank hangen, plaidje erbij, kop thee, kaarsjes aan, I love it :)!

Petra zei

Jij ook een fijne week, heerlijke 'warme' foto's weer.

Wat betreft de groepsknuffel, dit jaar doe ik niet mee. Ik had mij al opgegeven voor de swap van FB Picasa, en tja, de verzendkosten liggen voor pakketjes hier behoorlijk hoog....

Liefs Petra

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Altijd leuk natuurlijk, gluren bij de buren. Daar krijg ik niet snel genoeg van hoor...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Jolanda zei

Leuk dat binnenkijken bij een ander, daar houden we van! En die lamp is te grappig...lieve groet

Anita zei

Hahaha gluren bij de buren !!!!
Ik ga even kijken hoor ...
Zo leuk ook als je bij schemerlicht met de auto op pad moet.
Dan zit ik er het liefst naast hihihi ;-)
Wát een gezelligheid nu het vroeg donker is.
Heulemaal niet errug hoor !!!!
Groetjezz lfs mij