Habitat...

zondag 7 oktober 2012

Een goed ontbijt, een stralende zon en een beetje overredingskracht van mijn kant(richting pubers...die willen altijd weten waaróm ze moeten lopen en vooral ook waarhéén), een lekker vest en goede schoenen...een rondje Durp in de Herfst...







De laatste foto is niet helemaal scherp, maar alle foto's maakte ik met mn telefoon en deze moest ik inzoomen want dichtbij komen deze schoonheden dus niet;)!
Het rook zó lekker en de zon scheen heerlijk, je kreeg het er zelfs warm van! Bij thuiskomst een kopje koffie en een saucijzenbroodje in de tuin, hoe mooi kan een zondag verlopen? Energie opdoen voor alweer de laatste week vóór de herfstvakantie. Maar dag voor dag...eerst vandaag...tot het einde! Dan de maandag:).

Liefs,
Lynda  
 ps: die pubers....hadden de tijd van hun leven, hebben weer twee tasjes gevuld met schatten der natuur waar we weer de leukste decoraties mee kunnen maken.....nooit te groot voor! Yeah voor mama;)!

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Daar trappen mijn pubers echt niet meer in. Maar jouw pubers hebben gelukkig genoten, de volgende keer vragen ze jou of je meegaat ;)! Het is vandaag echt een dag om lekker buiten te zijn.

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Die tijd is hier ook voorbij, al kunnen de meiden soms nog behoorlijk napuberen.. Hier trappen ze toch niet in ;)
Ik ben blij dat wij ook met jou mee mochten!

It's me zei

Heerlijk...wij hebben ook genoten ...wat een dag !!...prachtig...liefs Ria...xxx..

Anna Marie zei

Zelfs nu is het nog heerlijk om buiten bezig te zijn! Een fantastische dag was het inderdaad. Hier ook gewandeld, en een huis vol kastanjes. Groeten!!

Sabine zei

Leuk dat je je kinderen nog enthousiast krijgt zeg. Mooie foto's ook zeg. Fijne zondag nog.Liefs Sabine

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een heerlijke wandeling hebben jullie gemaakt. Gelijk heb je hoor, want het is volgens mij overal prachtig weer...
Mooie plaatjes, van o.a. die prachtige rood met witte stippen...
Ik wens je alvast een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Dat was een heerlijke dag lang genieten Lynda. Wat heerlijk hè zo'n Herfstwandeling en je pubers zijn uiteindelijk toch blij dat ze zijn meegegaan met al die mooie Herfstschatten.
Geniet nog even van de avond.
Lieve groet, Mea

lia zei

Wij hebben vanmiddag ook even een rondje dorp gedaan... Maar dan alleen, en bij thuiskomst koffie in de tuin met een heerlijke herfstzon.

liefs Lia

Ger zei

En op die vragen van pubers had jij snel een antwoord gevonden,moeders weten als geen ander daarmee om te gaan;-)
Het is jou weer gelukt aan je foto's te zien en aan je leuke herfst blog.....tja....dan moet je van goede huize komen en de voorkeur geven aan een saaie invulling van de zondag wil je daar niet voor zwichten.....voor zo'n moeder met goede ideeën.

Liefs,Ger

Alie zei

Bij mij willen ze nog niet eens om het blok met de hond. Heb jij toch meer overredingskracht dan ik. Mooie foto's en deze week ook nog prachtig weer, gelukkig. Groetjes Alie

Samira zei

Wij deden gister ook een grote wandeling, helaas niet op een plek waar hertjes lopen, hmm. Volgende week dan maar!

Wat gaan de puubsters van de souvenirs maken, of is dat al gebeurd? Dan wil ik wel een foto zien ;)

Fijne week Xx

Vlijtig Liesje zei

Complimenten dat je je pubers mee naar buiten kreeg!

Manon zei

Je hebt de herfst kleuren prachtig weten vast te leggen!