Tradities...

zondag 14 oktober 2012

Je kent me (inmiddels...een beetje;)) ik ben er gék op! Dus je snapt dat ik helemaal blij ben dat de herfstvakantie hier in het zuiden begonnen is! Morgen trekken wij traditiegetrouw naar ons favoriete stukje Nederland away from home: Walcheren!











 Wat foto's van vorig jaar, gemaakt in Westkapelle, Domburg en Veere. We bezoeken éigenlijk elk jaar dezelfde dorpen/steden, vraag weleens iemand om wat meer adresjes en dingen te doen, maar gaan we toch nooit doen, we stick to our traditions! Middelburg en Vlissingen behoren ook tot de vaste "to go"lijst! En dat allemaal in 4 dagen! Niks relaxen dus, genieten...met een rotgang!;)

Fijne vakantie/ week!
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens je een prachtige week, geniet maar lekker, met die rotgang. Je foto´s van verleden jaar zijn prachtig maar ik wil straks ook foto´s van deze keer zien hoor...
Lieve groet,
Mirjam

Anna Marie zei

Deze mooie traditie zal ik niet verpesten hoor. Geniet lekker van je man en je meiden en van Walcheren! Groet!!

Poesie Oh Hi! zei

Prachtige foto's! Geniet van jullie verblijf!

elv's zei

wat heerlijk... zondagochtend... kopje koffie en dan deze mooie foto's van daar aan de kust... de zeeuwse kust ;-) mooi! lekker genieten...

Sonja zei

Dat wordt heerlijk in Zeeland! Wel heel erg dichtbij.. ;))

Carla zei

Dat wordt dus genieten met een grote G!!!
Heerlijk hoor!!

Have Fun...liefs Carla.

lia zei

Het is voor mij ook het mooiste stukje Zeeland. Wij verblijven altijd in Zoutelande, en dat is precies daar in de buurt.
Ik hoop dat het weer ook een beetje gunstig voor jullie is.

Fijne vakantie
Liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Tradities zijn er om voortgezet te worden. Ik wens je een heerlijke vakantie, geniet er maar lekker van.\

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Nou meissie,

Heel veel plezier in het Zeeuwse

Groetjes Pieternel

Tierlantijn zei

Ben wéér jaloers op je! :) x

Madelief zei

Geniet van jullie weekje weg! Veel plezier Lynda!

Madelief x

Blomkje en Wenje zei

Leuk leuk! Veel plezier en fijne vakantie.

Groetjes, Pietrik

Bij Guusje Thuis zei

Zet mij in Oostkapelle met uitwijkmogelijkheden riching Domburg, Veere en Middelburg en je hebt geen kind aan me! Geniet ervan daar in het Zeeuwse en hap vooral weer even in zo'n heerlijke bolus :-)

Jolanda zei

Geniet net volle teugen!!!!Lieve groet

House of Seasons zei

Al die vertrouwde plekjes opzoeken......het feest der herkenning en dus dubbel genieten!
Fijne vakantie enne.............
niet te veel taartjes eten he!
Liefs
Lia