wat klopt hier niet?

maandag 1 oktober 2012




Ik kocht (oker)gele schoenen.....



Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Maar die staan toch helemaal niet op de foto?? En hoe krijg jij toch die mooie collages?

Abacaxi & Hortelã zei

En waar is die foto dan?????

Corine(THUIS) zei

Haha, okergeel?? Nee!! dat kleurt toch niet bij roze??

Tanja zei

O leuk, laat ik nu net een okergele broek aan hebben, maar nu nog de foto's Lynda, want ik wil ze wel heel graag even zien ;-)

Liefs
Tanja

Tanja zei

Moet ik het raadsel oplossen? Roze meisje met okergele schoenen, hmmm wordt ze ouder? of wijzer? gaat ze aan de mode meedoen?

Ok, kom maar op met het antwoord, het zal wel iets heel anders zijn

Elisabeth zei

Uhhh ben jij niet een Roze meisje? Okergele schoenen??Foto graag en dan wel totaal plaatje!!!gna gna want dat wil ik best wel zien hoor.
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

misschien heb je je roze (zonne)bril vergeten af te zetten toen je de okergele schoenen kocht;)

Lisanne van de Klift zei

Kan er nog geen touw aan vast knopen ;-)

L zei

Ben je van je rode wolk van afgelopen weekend gevallen ;-)

Petra zei

Je houd helemaal niet van geel :)

Petra zei

Je houd helemaal niet van geel :)

Alie zei

Dacht eerst, wat een kleuren deze winter, maar begin nu dat groene en gele toch wel mooi te vinden. Je moet het eerst even zien hè? Groetjes Alie

Unknown zei

wat krijg je als je roze met geel mengt??
Mmmm Lynda wat een leuke blog heb je zeg meid. Ik kwam er per toeval op!

Groetjes en een fijne avond.
Mir

lia zei

Oker geel is altijd nog beter dan kanariegeel.
Maar ze passen natuurlijk niet in het rose rijtje...

Liefs

L zei

Roze wolk natuurlijk haha

Jolanda zei

Ik zie overal okergeel: broeken, shirts, prints, kussen, en nu ook nog schoenen...in de mode deze winter?

Brabbels en Kiekjes zei

Laat ik vandaag nou net mijn okergele/mosterdgele broek aan hebben..
Jij hebt me vast zien lopen en dacht: ik doe gek en koop en paar gele schoenen?????

'-)

Carla zei

Zolang ik geen foto zie...geloof ik er niks van whahah

Ik was vanmorgen op de markt en ik moet nog even wennen aan die nieuwe kleuren hoor!!
Komt goed!!

Xxx

Mirjam zei

Ja, en daar sta je dan met al dat roze... Haha..
Ik had al begrepen dat okergeel helemaal hot is dit najaar. Dus laat ze maar eens zien dan...
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam