Goed zo....

zondag 21 oktober 2012

Geen nieuwe ontdekkingen, geen spectaculaire aktiviteiten, op tijd naar bed en boodschappen doen bij de SPAR....










 Zo goed als dezelfde foto's als elk jaar, en ook dezelfde "souvenirs".....het is goed zo! De herfstvakantie hóórt gewoon zo.

Morgen weer werken...*zucht*...dat hoort ook gewoon zo ;)

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Jolanda zei

Helemaal niks mis mee, lijkt mij heerlijk om zo de herfstvakantie door te brengen:) Succes morgen, lieve groetjes

Tanja zei

Lekker toch Lynda, juist daarom krijg je de tijd om te genieten van de kleine dingen, heerlijk voor je.

Sterkte morgen, het is altijd weer zo'n omschakeling.

Liefs
Tanja

decorayadora zei

I love this photo
Angelica

lia zei

En toch zijn de plaatjes net weer anders dan het jaar daarvoor.
Tja, werken heeft weer het voordeel dat je verlangt naar het weekend.

Fijne zondag
Liefs Lia

Jeanette zei

Wij hebben hier in het noorden deze week vakantie. Niet voor mij hoor ik ben gewoon werken. Hindert niet dat de plaatjes eerder gemaakt zijn, ik was ze alweer vergeten:-)

Fijne (werk)dag morgen!

Liefs, Sjaan

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Als het goed is dan is het goed!
Prachtige plaatjes, het is duidelijk dat jullie hebben genoten...
Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag, en alvast een heel mooie nieuwe week, werk ze...
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Ja, helaas horen sommige dingen er gewoon bij. Maar je hebt volgens mij heerlijk uitgewaaid, daar aan de kust, de Zeeuwse kust. Nog Bolussen gegeten? Hoort er ook bij.

Groetjes Pieternel

Home and Lifestyle zei

Ook deze plaatjes zijn weer om van te genieten en dat hebben jullie daar ook gedaan...en daar gaat het om!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Wat een heerlijke luxe dat elke herfstvakantie zó mag zijn!!

What's in a day zei

Wat is er mis met Zeeland, dat nooit verandert en waar je je altijd welkom en op je gemak voelt????
Heerlijk is dat en zo te zien en te lezen was het helemaal goed!!!!!
Morgen werken...o,ja, dat is ook zo:)
Nu even niet...

♥Eefie

Madelief zei

Een mens kan maar gelukkig zijn :-)

Fijne week!

Madelief x

Ger zei

Alles wat een mens nodig heeft om wat aangename dagen door te komen heeft Zeeland in huis,ik zie een paar voorbeelden daarvan op je mooie foto's.

fffffffu...de batterij opladen is goed voor de mens....en zeker voor zo'n bezig bijtje als jij;-)

Geniet nog lekker na ook tijdens de werkzaamheden van alle dag!!!

Liefs,Ger

Petra zei

Prachtige foto's, al plaats je ze elk jaar, ik blijf genieten :)

Liefs Petra