Let's do this....again...

dinsdag 23 oktober 2012

want inmiddels toch wel soort van "traditie" he :).

 We gaan weer "GEVEN"!!!! Na de Kerstcadeautjes die door blogland gingen(twee jaar geleden alweer) en de Mega Herfst Give Away van vorig jaar heb ik éven getwijfeld of ik er wel weer over zou beginnen. Het succes van vorig jaar gaan we natuurlijk niet benaderen(althans...niet in omvang van de GIVE AWAY), maar het is niet belangrijk om "net zo goed"te zijn als eerder....om groter en spectaculairder te willen toch? Het geven onderling is al een mooi gebaar...en mooi is gewoon....MOOI! Toch? Dus...na het laatste duwtje in de rug van ons aller Pieternel....open ik hierbij weer de inschrijving van onze (inmiddels) jaarlijkse "Blogland geeft in het rond"!

Wat moet je doen? Niet te lang twijfelen, inschrijven en wachten op een adres van mij. Deed je nog niet eerder mee en snap je er geen fluit van? We gaan een cadeautje geven aan een ander, een onbekende ander want je mag niet zelf kiezen, ik verzamel de adressen en deel deze ook weer rond. Krijg je het adres van diegene waar JIJ aan gaat geven, is het de bedoeling dat je dit zo lang als mogelijk geheim houdt! Je kunt natuurlijk wel even naar zijn/haar blog gaan om te kijken naar de sfeer....dat je een idee krijgt.
BELANGRIJK: en ik hoop dat iedereen er zich aan gaat houden want ik wil NIEMAND een rot gevoel bezorgen......belangrijk is het dat je ervoor zorgt dat het OP TIJD IS en door de BRIEVENBUS past. De afgelopen keren kwam het nogal eens voor dat mensen GEEN of heel LAAT hun cadeautje kregen en dat komt lullig over:). Een KLEINIGHEIDJE dus want het moet door de brievenbus(en geloof me...we hebben inmiddels gezien dat de leukste dingen door die gleuf passen), het is NIET de bedoeling dat we mensen op onkosten jagen, of dat mensen NIET mee kunnen doen vanwege de hoge pakketkosten. NIET DOEN DUS (dank u)! :).

Verder ben je vrij in het hoe en wat...maak je het zelf, koop je het, be creative, het gaat om het gebaar en de moeite die je ervoor doet!

Nog vragen? Geen vragen? Iedereen mag meedoen, zoals altijd, en mailen graag naar mij lyndahovens@home.nl maar LET OP.....complete info svp! Dus je naam, adres maar OOK JE BLOGNAAM. Het kost ontzettend veel tijd als ik iedereen moet gaan terugmailen om naar de ontbrekende gegevens te vragen. 
Dus.....:)

Oke...inschrijven kan ...*denkt* tot en met 1 november. In het weekend daarna probeer ik iedereen een adres te sturen en je cadeautje moet in week 51 (week van 17-12) bij de ontvanger binnen zijn! Dat is de week vóór kerst dus dan hebben we het nog niet zo héél erg druk.

So Christmas starts at December 17. hier in blogland!

"the manner of giving is worth more then the gift"

Mailt u maar!!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anoniem zei

Yes Yes,
Ik vind dit zoooo ontzettend leuk. Zal een linkje op mijn blog zetten, wie weet doen er nog meer mee dan de afgelopen 2 jaar...

Ik ga denken wat ik eens aan een vreemde zal gaan schenken.

Groetjes Pieternel

Corine(THUIS) zei

Tja.. zo'n mooie actie... omzien naar elkaar... Ik doe mee!

Carla zei

Nou wat gaaf weer....Tuurlijk doe ik weer mee!!!
Zal je zo ff alle gegevens sturen (als manlief voor de comp. weg is)te leuk weer!!!

Liefs Carla

Home and Lifestyle zei

Uiteraard ben ik ook van de partij...mijn mail komt er aan.

Bedankt weer voor het organiseren, het wordt bijzonder gewaardeerd :)!

Lieve groet, Ingrid

Agnes zei

Hoewel ik niet echt aktief meer ben in blogland vind ik dit wel een heel leuke aktie! Heb er nog nooit aan mee gedaan maar lijkt me leuk. Dus wil graag meedoen en zal je gauw mailen. Of moet je nog aktief bloggen om mee te doen? (Ben nog erg in twijfelmodus om wel of niet weer te gaan bloggen)
Lieve groet,
Agnes

MARTINE'S BLOG zei

Wat ben je toch creatief denkend en wat een enorm leuk idee... Vind het zelfmaak gehalte eraan erg leuk. Ik ga meedoen... Heb het toch niet druk rond kerst :) gr. Martine.

lia zei

Eigenlijk wilde ik nee zeggen.
Maar twijfel... zal ik dan toch!
Het was wel leuk.... en je zegt voor 17 Dec.
Hmm, OK ik mail je.

Liefs Lia

Jeanette zei

Leuk weer, natuurlijk doe ik mee. Je krijgt mijn info direct. Dank voor al je moeite in deze.

Groet,
Jeanette

What's in a day zei

Vorig jaar was ik te laat...nu ben ik op tijd....zo leuk om hier aan mee te doen..dus ik mail je...

Lieve groetjes,
Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Ben even druk maar doe (uiteraard) mee. Mocht ik even vergeten te mailen (hoofd als een zeef hè), trek aan de bel!!

Bonjade zei

Dit jaar: Count me in ;)!!!!

Mail is onderweg.

FF

Bianca zei

Ik heb vorig jaar ook mee gedaan, dus ook dit jaar ben ik van de partij.
Bianca xx

Jolanda zei

Yes, leuk!!!!Ik ga je mailen Zo lief dat je dit weer doet....lieve groetjes

It's me zei

Ik doe graag mee...leuk hoor....maar moet ik je nu echt mailen ???...hihihi...okee doetut...xxx..

Huize Kip Kakel zei

Dit jaar ga ik er ook voor!
Lijkt me heel leuk om een pakje van een onbekende te krijgen en nog leuker om een onbekende blij te maken met mijn pakje..
Mijn gegevens komen er aan!
Groetjes Hannie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Vorig jaar deed ik ook mee en ik vond het zo ontzettend leuk. Ik doe zeker weer mee! Ik mail je morgen...
Super!
Ik wens je een heel fijne woensdag,
Liefs,
Mirjam

cindy 'wonenmeteenhart" zei

WAT EEN VRESELIJK LEUK EN BYZONDER IDEE
DAAR DOE IK MAAR ALTERGRAAG AAN MEE

DE MAIL ZOU IK GELIJK ZO DE DEUR UIT DOEN

EN DAN MAAR AFWACHTEN TOT IK WEET VOOR WIE IK WAT BIJZONDERS MAG GAAN DOEN

LIEVE GR CINDY

elv's zei

Wat ben je toch een heerlijk verrassend en veelzijdig mens... zo bijzonder dit... Ja... ik doe graag mij :-) groetjes x

Blomkje en Wenje zei

Wat een enorm leuk initiatief! Ik heb je net een mailtje gestuurd.

Groetjes, Pietrik

Esther zei

Het lijkt me geweldig om mee te doen, spannend ook vooral ! Ik heb je zonet gemaild.
groetjes
Esther

Evelyn zei

I'm in!

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat spannend ! Lijkt me leuk, krijg nu al inspiratie !
Ik ga je mailen !

House of Seasons zei

Als MEVROUW met een "cadeauwinkeltje" word ik hier natuurlijk weer helemaal blij van, want wat is er fijner om iemand te verrassen! EN verrast te worden!
Ik heb je net een mail gestuurd met de info.
Liefs
Lia

Anita zei

Hee heb het helemaal niet gezien dit !!!!
Tuurlijk doe ik mee, mail komt eraan.
Wat ontzettend leuk :-) LEUK
Groetjezz lfs mij

Anna Marie zei

Nou Lynda, Ben doet mee hoor. En dan gaat mijn aanmelding meteen mee. Dus: we doen met zijn tweeën (apart) mee met je feestje!!
Groeten Anna Marie.

Unknown zei

JA top actie ik doe mee! heb je al gemaild gr, Mieke www.kidsroomzuid.blogspot.nl

linda zei

Wat een super idee, ik doe mee!!!!! Ik haal zoveel plezier uit het bloggen....
Fijne dag
Groetjes Linda (stoer en robuust wonen)