De moeite van het vermelden waard!!

dinsdag 13 april 2010

http://decorationtilltheend.blogspot.com/......... thats the place to be!!!
Deze dame organiseerd een give away.....en niet zómaar een give away....neeeeeeee......ze geeft een van haar eigen boeken weg!!!

Ik "blog" nog niet zo gek lang, en ben nog niet helemaal into de do's and dont's, ik vermeld de give away's die ik tegenkom op m'n blog, maar deze wilde ik toch wel even speciale aandacht geven. Iedereen van over de hele wereld mag meedoen, dus dat zijn wij ook ;))))!
Ga maar kijken, en mocht je haar blog nog niet kennen.....aanrader!!!
SUCCES!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Irma zei

Heej Lynda,

Ohhhh leuke tip meis ik ga direct een kijkje nemen, hihihi de do's and dont's lekker doen wat je zelf prettig vind hoor dat is het leuke van bloggen helemaal jouw site met jouw regels;-)

Groetjes Irma

It's me zei

Leuke tip!!! ik ga even kijken......fijne avond !! groetjes ria

Abacaxi & Hortelã zei

Leuk!! Ga ook even kijken!
Ha, zie dat het euvel nog niet verholpen is... dacht al dat je weer aan de drank was... grapje!
Welterusten!!
Groetjes, Chantal

t brocante sfeertje zei

nou je maakt me benieuwd is even kijken.Groetjes,Ingrid

Loveforpiemonte zei

Dank voor het delen het is altijd fijn om leuke nieuwe en inspirerende blogs te vinden.
Groetjes en een fijne dag Madelon

Bonjade zei

Wat lief dat je even verse voor me zet...;))
Dat is toch heerlijker idd. Ga zo direct even op je blog tip kijken....ik ben gek op give-aways.....
Fijne zonnige dag

Unknown zei

Hello Lynda
Thank you for your nice comment...
Love ...Ellen

Greet Lefèvre zei

Hallo Lynda,
Inderdaad een heel mooie inspirerende blog en een prachtige give away!
Dank voor uw berichtje op mijn post! Zo heb ik ook jouw blog gevonden.
Lieve groet,
Greet

Les Cotrions zei

Thank you Lynda to share this nice blog and giveaway! I'd like to win it!
Happy week end!
Vale

Unknown zei

Hey Linda,

Thanks for the feature!

xoxo
G.