Emaille op maandag!

maandag 12 april 2010

Op initiatief van Irma van Allemaal Kleurtjes....Emaille op Maandag!
Nou daar kan ik wel wat mee hoor Irma;). Kijk maar....
Deze kan heb ik nog niet zo heel erg lang, heb 'm via MP gekocht omdat ik in mijn "blauwe fase"zit;).
Hij is niet zo heel erg groot maar toch staat een bosje ranonkels bijvoorbeeld er schattig in!Leuk Irma.......wat doen we morgen???;)

Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Rumour has it zei

Doe mij ook maar een rondje blauw!! Erg mooie kleur. Zelf heb ik niet zoveel emaille in huis, afgezien van een witte emmer, een groene emmer en wat klein spul.
Happy day to you! :)

It's me zei

Wendy.hij is echt schattig.en wat we morgen doen.,......werken !! o nee .ik heet geen Irma....maar Ria sorry !! haahhahahhahah!!

Lieve groetjes Ria

It's me zei

Maar wel met de blonde haren......ja ik bedoelde jou hoor!!! hahahhahah!! ik ben ook wel eens in de war hoor soms..............haahhahhahhha!!

Kom Achterom zei

Het is leuk hoor dat lichte blauw!
en jhaaaaaa wat doen we morgen???
Draai het rad nog maar eens rond Wendy!!
hahahaha
doei fijne avond
Yolanda

Robyn zei

Lynda, HELLO! I love your enamelware ... I have a few pieces as well! Thank you for your compliments on my framed keys! I do not know whhat is happening with my link! Sorry! I SO appreciate you trying to post it though! HUGS!

Blue Cottage zei

Wauw wat een mooie koffiekan!!!!
Dus je zit in je blauw fase... hihi...
Zit ik al jaren en kom er maar niet uit.
Groetjes Cobi

Loveforpiemonte zei

Erg leuk, ik ben zelf ook in de blauwe fase heerlijk, ook leuk voor het voorjaar en de zomer.
Ik heb trouwens een giveaway, dus als je zin hebt, kom gezellig lang.
Groetjes Madelon

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Hoi hoi, ik ben bij jou voor het eerst, maar deze blauwe post bevalt me wel! Ik zit nu zo'n 6 jaar in de blauwe fase, gecombineerd met fris wit en landelijk rood, ik blijf nog lekker even in deze fase zitten ;)
Groetjes Freekje(-thuis)

t brocante sfeertje zei

leuk.Altijd weer he dat emaille.Groetjes,Ingrid

Anna zei

Ik kom even bij je kijken vanwege de emaille maandag....
superleuk die blauwe fase van je ;o)

Roelina zei

Mooie kan, staat leuk zo met die ranonkeltjes.

Les Cotrions zei

This is a nice initiative! I like enamelware and your blue one is beautiful!
A nice afternoon to you Lynda!
Vale

Mayflower zei

Hoi Lynda, wat gezellig dat je even bij me 'langs' bent geweest en mij gaat volgen. Ik kende jou blog ook nog niet, maar we hebben zie ik bij deze post al een band, een blauwe band hihi. Ik ben sinds kort ook helemaal weg van blauw, dat zachte blauw. Mooie collage en een prachtige emaille kan. Nou meis ik ga jou natuurlijk ook volgen.
Lieve groet, Mea

Antonia zei

Hoi Lynda, dat kan ik wel waarderen dat jij in de blauwe fase zit :-) Prachtige collage, zo sfeervol die foto's! Heerlijk hè, die bloemetjes uit eigen tuin. En dit is nog maar het begin. Hele zonnige week gewenst, lieve groet Anja

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik vind het prachtig...een oude kan met frisse verse blommekes..

En dat blauwgrijs...heerlijk!

Groetjes Hilde