Mijn bloembollen............

dinsdag 20 april 2010



zijn ontdekt ......* Zucht *

besnuffeld ......

geproefd ....* kuch *


* * Blurgh, en getest op knapperigheid, schwung en zwaartekracht ................



* Snik *

Dag Dappere bloembollen!

Liefs,
Lynda
;)

Leave a Comment

Muisje zei

Wat een schatje, ja groen is altijd aantrekkelijk voor ze.
Mijn kat komt nooit buiten(woon aan een drukke weg) daarom moeten mijn binnenplanten het altijd ontgelden.
Zou het leuk vinden als je eens een kijkje op mijn blog komt nemen.

Groeten Herma

Loveforpiemonte zei

Zoo je kat lijkt op een van mijn katten zeg. Leuke fotoserie heb je ervan gemaakt. Leuk dat de poezen zo meegenieten he van wat wij doen, die 2 hier lopen in en uit met me en nieuwschierig dat ze zijn.. Heerlijk.
Groetjes en fijne week,
Madelon

Claudia Leertouwer zei

En ze zijn goedbevonden als ik het goed begrijp.

Groeten,
Claudia

Mayflower zei

Wat een geweldige foto's en wat een dondersteen hahaha. Geen tulpen dit jaar in de tuin. Hopelijk laat ze alle andere beplanting staan haha.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Wat een kleine sodemietertjes!!Maar eigenlijk moet ik er ook wel om lachen!De kat van mijn ouders heeft een hekel aan tulpen zodra die boven de grond komen hapt ze de bloem van de steel!Niemand weet waarom ze het doet. Bolletjes planten zal je wel niet zo gauw meer doen.
Groetjes Anita.

André en Inka. zei

Wat een leuke fotoreportage heb je ervan gemaakt ja,ja,onze huisdieren zijn mee aan het tuinieren onze harry kan er ook wat van.

Lieve gr inka en andre

Kom Achterom zei

oh Lynda wat balen toch hé!!
Ik leef met je mee.
Ik heb een prachtige kist met violen en lavendel en wat denk je. Plat verdrukt stuk ligt die dikke je weet wel kater er midden in!!!
OOOh het is dat ze zo lief zijn maar anders?
Wel prachtige foto's hoor!!
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige bloemen.
Yolanda

Sandra zei

Tja...volgend jaar weer een kans....daar heb je nu niks aan maar toch.

Anoniem zei

Haha ik zit te gieren van de lach om je post,wat een prachtige poes of kater,dat tongetje wat eruit hangt,te grappig gewoon,ik kwam op je blog door een berichtje wat ik van je las,waar ik ook zo om moest lachen,van de tenorren ofzoiets,in ieder geval,ik ga je volgen als je het oke vind,ga eerdaags je blog even terug lezen op mijn gemakje,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

It's me zei

Achhhhhhhhhhhhhhh Lynda!! wat sneu nou !!!!!

Maar wel hele leuke gezellige foto's ......sorry !!

Fijne avond lieve groetjes Ria................

Jeanette zei

Hahaha....gewldig dit en die foto`s en je tekst erbij, hihi...sorry hoor het is helemaal niet leuk hoe moet het nou met je bolletjes?

Ik heb 2 katten en allebei vreten ze bollen, vooral de tulpen zijn favoriet. Ze vreten ook de tuin van onze buren leeg, daar ben ik minder blij mee moet ik straks hun bollen betalen;-)

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Whoehahahaha...snif....grijns
Mijn bloembolletjes zijn niet ontdekt!
Maar vooruit....als troost voor jou...hier werd een feestje gehouden, door familie mus en co...al het bijgezaaide graszaad foetsie. ;-))

t brocante sfeertje zei

Sorry hoor maar moet er echt om lachen.Ken het van onze kippen zodra er iets boven de grond komt ratsj op.....Groetjes,Ingrid

Les Cotrions zei

What a funny post Lynda! Your cat is so nice with plants! My cat seems to be not very interested in plants exept for the Xmas tree...he adores it!!!
Happy Wednesday my friend!
Vale

P.S. Thanks to invite me for Monday enamel post! I'll post some photos..if I remember it! I always forget dates!!!!!!

Een sneller kloppend hart zei

hihi, die kleine rotzak ;) 't is jammer van de bolletjes maar je post is zooo leuk! Prachtig je foto's en wat een heerlijk ondeugend beestje:)

Veel groetjes, Veronique

Jeanet zei

ohhhhh wat jammer van je bolletjes.
denk je eindelijk eens te genieten van mooie bloemmetjes wordt het er uit gespit door de poes.

Je hebt er trouwens wel hele mooie foto's van gemaakt.

Anoniem zei

hihi! wraak! van het kleine zwarte monster, zou maar eens met manlief praten volgens mij heeft hij ze aangewezen. hihi. ik zeg het je wraak :-)

Bonjade zei

Dus dat worden geen bloemen in je tuin......
En we aten dit nog wel in de oorlog.......
Tjonge......
Fijne middag

Sylvia zei

Hoe grappig dat jij dit vertelt en de foto's zijn prachtig !
Doet me denken aan het zwarte katje dat ik had, was heel nieuwsgierig en ook altijd op ontdekking.
Fijne avond,
Sylvia

oma leentje zei

Lekker ding die kat van jou . Hihi. Gelukkig woont hij niet bij ons. Want die had het nestje echt leeg gehaald die kleine donder van jou. Klopt dus dat die eitjes knal blauw zijn van de Lijster...........Tis wel een snoepje hoor dat beestje van je. En joh volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen....

Roelina zei

Wat een boeffie, weg al je bolletjes! Wel mooie foto's trouwens!

Groetjes Roelina

alma zei

Hoi Lynda,

O o o....daar gaan je mooie "bloemen"...
Wat een leuke fotoreportage van je poes!!

Kleine dondersteen!!!

Groetjes
Almay

Margriet zei

Daar gaan je bolletjes... jammer! Maar je hebt er wel leuke foto's van gemaakt!
Fijne dag!

groetjes,
Margriet

Heidi zei

Je reactie was er wel hoor, nu heb ik er 2! haha
maaruh, krijgen we dat ook nog te zien dan...je schilderijtje van je meiden?
Dat is trouwens ook een leuke manier hoor, heb ik ook weleens gedaan op een klein doekje.

groetjes Heidi

Anoniem zei

Haha, ik moet echt ff flink lachen hier, zo herkenbaar! Mijn moeder heeft nml 2 katten.
Over 30 april,.. ik ga gewoon alle markten af die er op dat moment zijn, ik ga met de fiets, en alles in omtrek van 5 kilometer ga ik af :)
Ik ga ook vaak alleen, dan ben ik wat sneller :D
Veel plezier voor jou de 30ste, ik weet zeker dat alle picasa dames rond de 30e ergens aan het snuffelen zijn!

Unknown zei

Hihi sorry maar het is ook best wel grappig..
zonde van je bloembollen,maar ja nu groeien ze misschien beter,ze zijn nu voorbewerkt...
groetjes Kari