Monday Monday....

maandag 26 april 2010

Het is niet dat ik de illusie heb dat mijn blog wereldwijd wordt gelezen:), maar vindt het zó leuk dat Vale van http://lescotrions.blogspot.com/ dit keer ook meedoet! Ze had al eens aangegeven dat zo de emaille op maandag zo leuk vond dat ik haar van van harte heb uitgenodigd namens ons allemaal;)! Vale, you are more then welcome to join in anytime;))

Emaille dus....ik moest even zoeken want ik héb wel een en ander aan emaille, maar doe er eigenlijk niks meer mee *fluit*.  Ik moet gewoon wat spullen weg gaan doen want mijn huis is simpelweg TE vol....en dus ook mijn hoofd;)!
Maar het is me gelukt.......kijk mee.


Het is alleen zo'n klein schaaltje dat ik dacht, ach, maak er een leuk plaatje van ;)(als je de foto's van Irma hebt gezien voel je toch ook de behoefte het een beetje op te leuken he;))
Het blauw schaaltje heb ik ooit eens bij "de winkel van Sinkel"gekocht hier in ons dorp......is niet meer of minder dan een kringloopwinkeltje, alleen klinkt het anders;)
Ik geloof dat ik er 0,20 euro voor heb betaald en tja.....dan laat je dat niet staan he.....
Een portie verse aardbeien smaakt er overheerlijk uit. En gevuld met snoepjes op tafel buiten doet hij het ook altijd goed, dus hij mag blijven:).

Groetjes en een fijne dag(wij ruimen hier de schuur op),

Lynda

Leave a Comment

Jeanet zei

Mijn moeder had ook dit soort schaaltjes.
Alleen had zij ze in het wit en in verschillende maten.
Als mijn broerop zaterdag dan stond te wachten tot zijn postduiven binnen kwamen werd hem altijd zo'n bak gebracht met nasi erin... dan kreeg hij altijd zijn voerbak zeiden we dan.

je ziet het jouw bakje haalt herinneringen naar boven

Splashes of Pink and Mint zei

Hi Lyn! Zeker niet weg doen deze!!! Het is een schatje, zeker in dit kleurtje!!! Maar goed, wel herkenbaar hoor, dat je soms gewoon wat weg moet doen, ook al gaat het je aan het hart. Maar anders passen we zelf straks niet meer in ons huis! Gelukkig staan een heleboel dingen ook errug leuk in de tuin. Zat onder de middag lekker buiten een broodje te eten en toen bedacht ik me of er misschien niet een leuk plekje in de tuin was voor een soort servieskast. Met een gezellig zitje erbij...tja... moet toch niet gekker gaan worden hè!
Groetjes Elly

It's me zei

Hoi Lynda..ikke niet maar Rein wel !! en die eet ze !! .........ik neem er af en toe eens een.hij handje vol...........hahahahh!!

Succes met de schuur!! ik eet even een boterhammetje en dan ga ik naar mijn moeder.........ben laat !! dat bloggen ook tussendoor!! ........moesten ze verbieden !! hahahah!! leuk schatig schaaltje hoor!! en ja Vale is zo leuk !! ze koopt zelfs de jdl magazine bij ons !!..............ik verkoop gewoon over de grens !! leuk toch ?? ciao !! fijne dag !!

Anna zei

mooi kleurtje ook, en zo handig om ze bij de hand te hebben...
gr.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hey Lyn, al wat gehoord van m'n zus?
Dus jij gaat opruimen...
emaille...
want je doet er eigenlijks niets mee....*fluit*

Hou je mij in gedachten?
Dit schaaltje is geweldig, mooi kleurtje, en wat je zegt:multifunctioneel inzetbaar!
Groetjes Hilde

alma zei

Hoi Lynda,

Wat een leuk schaaltje. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!

Groetjes
Almay

Anoniem zei

Je emaille post ziet er toppie uit,mooi je schaal en de spulletjes erbij,jammie ik heb gelijk trek in aardbeien,fijne avond,lieve groet Joke.

Jeanette zei

prachtig schaaltje en wat een lief kleurtje....mooie foto`s heb je ervan gemaakt..smaakt naar meer;-)

Groetjes jeanette

Sandra zei

Doe mij het schaaltje...én de aardbeien!

Balsemien zei

Hoi Lynda!
Mooi zachtblauw schaaltje tussen de andere mooie spulletjes!

Bonjade zei

Heerlijk....met een toefje slagroom erop.....
Oh zo smullen.....prachtig lief kleurtje ook.
Fijne week

Greet Lefèvre zei

Hallo lieve Lynda,
Je bent geslaagd hoor met het maken van dit mooie plaatje!
xx
Greet

Muisje zei

Leuk schaaltje,ik heb dezelfde in creme.
Makkelijk voor van alles en nog wat.
Af en toe moet je opruimen, maar het is allemaal zo leuk he.

Groeten Herma

Margriet zei

Leuk schaaltje, zeker niet wegdoen! Moest bij je titel meteen aan dat liedje denken... heb het nu dus ook in mijn hoofd..grrr...

Een fijne week gewenst!!

Groetjes,
Margriet

Stina zei

Een mooi schaaltje soms dan kun je moeilijk iets weg doen. Je hebt er een leuke foto van gemaakt.
Gr Stina

Antonia zei

Superleuk plaatje! Lief schaaltje en ook al zo'n prachtige sauskom. Is het gelukt met de schuur???? Zonnige week gewenst, groetjes Anja

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Hi Lynda- Even though I can't understand what your writing I LOVE your pictures, you always put a big smile on my face :)
XO
Kristin

Pierelantijntjes zei

Wat een schattig schaaltje. De kleur is geweldig.
Groetjes van Ester

Les Cotrions zei

Hello Lynda! Finally I can answer you! What a busy day! First of all...thank you so much for mentioning me! I'me very happy to be part of the Monday-enamel! Absolutely don't worry about your previous comment! You didn't make me sad...that's my life now...but it isn't so bad and tomorrow...it could be different and even better! Love your enamelware...It's a pity you have to store it in a box, but I understand you...I also have a lot of thinks in the loft...sometimes I make a tour and discover something I forgot!
Happy new week!
Big hugs
Vale

Yvonne zei

Hoi Lynda, via via kom ik erachter dat je ook een blog bent gestart, leuk !
wat een scheetig schaaltje van emaille, met rode aardbeitjes erin, zal het zeker een mooie kleuren combi zijn
vind het een lief kleurtje !! en dat je zoiets voor zo'n wereldbedrag nog kan kopen he :-)
groetjes Yvonne

Een sneller kloppend hart zei

Hee Lynda! Je hebt de boel mooi opgeleukt hoor :) je blog gaat als een trein btw, leuk!!
Misschien is jouw emaille schaaltje wel familie van mijn po...ze lijken zo op elkaar vind je ook niet? :)
en ja super dat Vale mee doet!

Groetjes, Vippie

Irma zei

Heej Lynda,

je bent een schat ik vind het zo'n lief gebaar dat je Vale hebt uitgenodigt iedereen kan meedoen hoe meer ziel hoe meer vreugt;-))
Ben wel even van mijn stoel gevallen hoor toen ik haat post bezocht mens mens wat een gaaf stuk emaille ik ben er verliefd op.
Nu jouw post want dat schaaltje van 20 cent is een toppertje, het kleurtje en het maatje wat een schatje en dat voor zo'n koopie:-)
je maakt mooie foto's het servies op de foto daar ben ik ook helemaal weg van, ohhhhh heerlijk al die inspiratie,

fijne dag en dank je voor je heerlijke post lieve groet irma

Will @ Bright.Bazaar zei

Just checking out your blog after you left a lovely comment on mine - there's some great posts on here! I'll be back for sure!

Jacqueline @ HOME zei

Hi Lynda,
Thank you so much for coming over to see me What a lovely blog you have.
I love enamel. I have a bread bin and French enamel sugar, tea and coffee canisters,and enamel ladles. You dish is lovely and in excellent condition. I will follow you and put you on my sidebar.
Have a lovely week. XXXX

Unknown zei

Hi Lynda! I Saw Vale's wonderful post! And your enamel pieces are beautiful too! What a wonderful idea to possessions enamel Mondays!

Hugs ~

:) T

G-STYLE zei

Hey Lynda,
wat een hartelijk welkom van jouw kant ..............hartelijk mens ben je toch en daarbij ook nog grappig .
Ik lees ook jouw blog sinds kort en vind em erg leuk , zal me eens gaan aanmelden als volger , vind het toch wel weer leuk hoor om wat actiever aanwezig te zijn in blogland.
nou meid , tot een volgende keer , lieve groet van Gea

maría cecilia zei

Hola, beautiful enamelware!!!!
Greetings from Chile,
Maria Cecilia

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Thanks for all the wondeful suggestions on the bathroom, I love it! Hope your having a great day!
XO
Kristin